کد خبر : 1946221 | 03 تیر 1402 ساعت 10:37 | 7.6K بازدید | 7 دیدگاه

الهامی و انگیزه ماندن در جمع جام‌داران

ساکت الهامی انگیزه زیادی دارد تا روی نیمکت مس رفسنجان در جمع مربیان موفق فوتبال ایران باقی بماند.

الهامی و انگیزه ماندن در جمع جام‌داران

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب ساکت الهامی به عنوان سرمربی مس رفسنجان یکی از اتفاقات جالب روی نیمکت های لیگ برتری است. الهامی که طی 4 فصل گذشته دو جام قهرمانی حذفی را با تراکتور و نساجی به دست آورد، حالا انگیزه زیادی دارد تا در بین مربیان موفق سال‌های گذشته باقی بماند.

در 4 فصل گذشته فوتبال ایران فقط 4 سرمربی بودند که صاحب جام قهرمانی لیگ برتر یا حذفی شدند. یحیی گل‌محمدی(3 جام لیگ برتر)، فرهاد مجیدی(یک جام قهرمانی لیگ برتر)، ساکت الهامی(دو جام قهرمانی حذفی) و جواد نکونام (یک جام قهرمانی حذفی) 4 سرمربی‌ای هستند که در 4 فصل گذشته صاحب جام شدند.

الهامی که با کسب دو جام در حذفی یکی از مربیان موفق در این تورنمنت لقب گرفته، حالا در مس رفسنجان با انگیزه تکرار موفقیت کارش را شروع کرده است. او بعد از امضای رسمی قرارداد برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده و در تلاش است تا تیمی قدرتمند را راهی لیگ بیست و سوم کند.

مس رفسنجان در فصل گذشته لیگ برتر رتبه پنجمی را به دست آورد و جالب اینکه در جام حذفی مغلوب هوادار با سرمربیگری الهامی شد. حالا این مربی امیدوار است با مس بتواند در حذفی بار دیگر به جام برسد و البته که در لیگ برتر هم رتبه خوبی به دست بیاورد.

1890641

دیدگاه‌ها