کد خبر : 1946259 | 03 تیر 1402 ساعت 13:26 | 69.3K بازدید | 15 دیدگاه

چراغ سبز ستاره پی‌اس‌جی: رئال همیشه خانه او است!

الخاندرو کامانو، مدیر برنامه اشرف حکیمی، بار دیگر از علاقه این بازیکن به رئال مادرید صحبت کرده است.

چراغ سبز ستاره پی‌اس‌جی: رئال همیشه خانه او است!

به گزارش "ورزش سه"، حکیمی در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و از سال 2006 در تیم‌های پایه این باشگاه حضور داشت و با پیراهن این تیم به میدان رفت. 

او در سال 2017 موفق شد به تیم اول راه پیدا کند اما دوران حضورش در ترکیب رئال دوام چندانی نداشت و یک سال بعد به صورت قرضی راهی بروسیا دورتموند شد. 

این ستاره مراکشی دو فصل درخشان را در این تیم سپری کرد اما باز هم رئال مادرید علاقه‌ای به حفظ او نداشت و در نهایت به اینتر رفت و از آنجا راهی پاری سن ژرمن شد. 

1807413

عملکرد خوب او در این تیم باعث شده که کارلو آنچلوتی علاقه خاصی به این بازیکن پیدا کند و از مدیران رئال بخواهد که شرایط جذب او را جویا شوند، هرچند رابطه نه چندان خوب مدیران این دو باشگاه کار را سخت کرده است. 

حکیمی در طول چند سال اخیر بارها از علاقه قلبی‌اش به رئال مادرید صحبت کرده و مدیر برنامه‌های او هم بار دیگر در میان شایعات منتشر شده درباره علاقه کارلتو به او، این موضوع را مطرح کرده است. 

کامانو در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «حالا پنج سال است که اشرف از رئال مادرید دور بوده و فوتبالش را در تیم‌های دیگری ادامه داده است اما رئال همیشه خانه او خواهد بود. رئال مادرید در قلب او جای دارد و این تیمی است که از بچگی نقش مهمی در زندگی او ایفا کرده است.»

دیدگاه‌ها