کد خبر : 1946265 | 03 تیر 1402 ساعت 13:40 | 42.3K بازدید | 5 دیدگاه

مغز متفکر پاری‌سن‌ژرمن ماندنی شد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به لوئیز کامپوس اعلام کرده که تمایلی برای از دست دادن او ندارد و فصل بعد را نیز باید بماند. کامپوس نیز با این درخواست موافقت کرده است.

مغز متفکر پاری‌سن‌ژرمن ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی لیونل مسی و سرخیو راموس را از دست داده و به کیلیان امباپه نیز اعلام کرده که اگر تمدید نکند باید برود. ستاره اول پی اس جی اخیرا با ارسال نامه ای اطلاع داد که بند تمدیدش تا 2025 را فعال نخواهد کرد و پاسخ مدیران باشگاه به او صریح بود: یا تمدید یا جدایی در همین تابستان.

1752224

در همین رابطه اکیپ نوشت که لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی و مغز متفکر باشگاه، شرط گذاشته که اگر امباپه را بفروشند، او نیز خواهد رفت که او نیز پاسخی قاطع شنید. به کامپوس گفته شده که فکر جدایی را از سر بیرون کند و به قراردادش پایبند بماند.

فابریتزیو رومانو نیز تایید کرد که کامپوس پرتغالی فصل بعد به کارش به عنوان مدیر ورزشی پی اس جی ادامه خواهد داد، چه امباپه برود و جه بماند. کامپوس از زمان حضور امباپه در موناکو با او ارتباطی نزدیک دارد و حضورش در پی اس جی را نیز مدیون این بازیکن است.  یکی از شروط تمدید قراردادش امباپه در سال گذشته، حضور کامپوس در تیم مدیریت ورزشی پی اس جی بود.

دیدگاه‌ها