کد خبر : 1946388 | 03 تیر 1402 ساعت 23:26 | 40.3K بازدید | 7 دیدگاه

سکوت مرموز PSG: این خریدها فعلا معرفی نمی‌شوند

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بدون سر و صدا در بازار نقل و انتقالات پیش می‌رود و هنوز از هیچ‌یک خریدهای خود را رسما معرفی نکرده است.

سکوت مرموز PSG: این خریدها فعلا معرفی نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برخلاف فصل‌های اخیر سیاست متفاوتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی در پیش گرفته است. این باشگاه حتی جدایی کریستوف گالتیه و انتخاب لوئیس انریکه به عنوان جانشین او را نیز هنوز رسما اعلام نکرده است.

با این حال به گزارش RMC Sport پاریسی‌ها در زمینه خرید بازیکن به صورت چراغ خاموش فعالیت‌های مهمی انجام می‌دهند و تقریبا برای جذب چند ستاره به توافقات لازم دست یافته‌اند. گفته می‌شود باشگاه پاری‌سن‎‌ژرمن قصد دارد تا ایجاد تعادل مطلوب مقررات بازی جوانمردانه همین روند را ادامه دهد.

ستاره‌های سرشناسی چون لیونل مسی و سرخیو راموس رسما از پاری‌سن‌ژرمن جدا شدند و هواداران این تیم مشتاقانه در انتظار معرفی جانشینانی سرشناس برای آنها هستند. با این وجود باشگاه فرانسوی قصد دارد تا پایان ماه ژوئن صبر کرده و پس از پایان کامل قرارداد بازیکنان مورد نظر، آنها را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

1890886

مارکو آسنسیو و میلان اشکرینیار دو خرید سرشناس PSG هستند که به نظر می‌رسد کار انتقالشان تقریبا قطعی شده است. شر اندور، پدیده ایتالیایی بنفیکا دیگر خرید احتمالی پاریس است. قرارداد هر سه بازیکن یاد شده در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و این تاریخ مطلوب‌ترین تاریخ مورد نظر پاریسی‌ها برای معرفی خریدهای جدیدشان است. پاریسی‌ها همچنین قصد دارند با پرداخت 60 میلیون یورو بند فسخ مانوئل اوگارته، ستاره اسپورتینگ لیسبون را فعال کرده و او را نیز به خدمت بگیرند.

1890885

دیدگاه‌ها