کد خبر : 1946423 | 04 تیر 1402 ساعت 09:00 | 78K بازدید | 6 دیدگاه

علی علیپور به خانه برمی‌گردد! (عکس)

لژیونر قائم‌شهری فوتبال ایران در نخستین جلسه تمرینی نساجی حضور یافت.

علی علیپور به خانه برمی‌گردد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور کارش در فوتبال را با نساجی مازندران شروع کرد و پس از بازی در رده‌های پایه این باشگاه، به تیم بزرگسالان رسید و وقتی ۱۶ ساله بود، در لیگ یک برای سرخ‌پوشان قائم‌شهری به میدان رفت و خیلی زود تبدیل به یک چهره شاخص در ایران شد و سال ۹۳ به پرسپولیس پیوست، اما بعید نیست او در سالیان آینده دوباره به نساجی برگردد.

این مهاجم ۲۷ ساله که پس از تجربه چهار قهرمانی لیگ برتر همراه با پرسپولیس، سه فصل است در لیگ برتر پرتغال به میدان می‌رود و نمایش خوبی در این کشور داشته، طی ماه‌های گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانست برای ژیل ویسنته به میدان برود، از تعطیلات استفاده کرده و به زادگاهش در قائم‌شهر آمده است.

1890955

علی علیپور که پس از پایان لیگ برتر پرتغال به ایران آمد، دیروز شنبه در نخستین جلسه تمرینی پیش‌فصل نساجی مازندران با سرمربیگری سید مهدی رحمتی حضور یافت تا از اولین تیم دوران حرفه‌ای خود و باشگاه محبوبش حمایت کند و به بازیکنان این تیم دلگرمی بدهد.

این ستاره مازنی و لژیونر فوتبال که همچنان تحت قرارداد باشگاه سانتا کلارا پرتغال است و بعید به نظر می‌رسد فصل بعد به پرسپولیس یا دیگر تیم‌های داخلی برگردد، در زمان حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر ابراز امیدواری کرد شرایطی به وجود بیاید که بتواند در آینده بازهم برای نساجی به میدان برود.

1890956

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها