کد خبر : 1946447 | 04 تیر 1402 ساعت 10:40 | 28.3K بازدید | 7 دیدگاه

وداع دو بازیکن دیگر از نساجی

سومین کاپیتان هم از قائمشهر رفت

ترکیب تیم نساجی در فصل جدید به طور حتم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی خواهد شد و همین موضوع مهدی رحمتی را مجاب کرده در شروع کار از تماشاگران بخواهد، حوصله کنند.

سومین کاپیتان هم از قائمشهر رفت

به گزارش "ورزش سه"، نساجی فصل گذشته اصلا روند خوبی در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر نداشت و حتی یک برد هم به دست نیاورد و بعد از تیم نفت مسجد سلیمان که 59 گل را در 30 بازی دریافت کرد، با 44 گل خورده ضعیف‌ترین عملکرد را در سازمان دفاعی داشت.

در تازه‌ترین جابجایی‌های صورت گرفته در نساجی خبر رسید، جدایی کریم اسلامی و رضا جعفری از نساجی قطعی شد. دو مهره‌ای که در قهرمانی این تیم در جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار بودند. کریم اسلامی بیشتر در نوک خط حمله به میدان می‌رفت و فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌ها نتوانست همانند فصل قهرمانی تیم در جام حذفی گل‌زنی کند و رضا جعفری هم بیشتر در پست وینگر راست و چپ بازی می‌کرد.

در روزهای سپری شده مهدی رحمتی برای برطرف کردن نقطه ضعف تیمش در فاز تهاجمی محمد رضا آزادی را از تیم آلومینیوم اراک به خدمت گرفت. همچنین قرارداد صابر حردانی و فرزاد زامهران تمدید شد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده دست کم یکی دو بازیکن دیگر در خط حمله و کناره‌ها به ترکیب تیم اضافه شوند. کریم اسلامی به همراه حامد شیری و علیرضا حقیقی سه بازیکنی بودند که فصل گذشته به تناوب بازوبند کاپیتانی نساجی را بر بازو می‌بستند که حالا هر سه در ترکیب فصل آینده تیم جایی ندارند.

دیدگاه‌ها