کد خبر : 1946658 | 05 تیر 1402 ساعت 04:54 | 34.4K بازدید | 17 دیدگاه

خبرنگار مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی:

طارمی از عربستان پیشنهاد دارد ولی در اروپا می‌ماند

یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.

طارمی از عربستان پیشنهاد دارد ولی در اروپا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته رسانه‌های عربستانی خبرهای متعددی درباره تلاش الهلال برای جذب مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، منتشر کردند.

با توجه به اینکه از قرارداد طارمی با پورتو تنها یک سال باقی مانده و همچنین شرایط مالی باشگاه پرتغالی، به نظر می‌رسد احتمال جدایی طارمی از پورتو بالا باشد. با اینکه چند روزی است شایعات قابل توجهی درباره تمایل میلان به جذب این ستاره ایرانی مطرح شده اما از سوی دیگر عربستانی‌ها هم مدعی بودند الهلال او را هدف گرفته است.

اسماعیل مطر، خبرنگار مطرح مصری، امروز در یک توییت به گفتگوی اختصاصی‌اش با وکیل مهدی طارمی اشاره کرد و از قول او خبر داد که مهدی به عربستان نخواهد رفت. البته او پیشنهادهای الهلال به طارمی را تایید کرد.

1891278

اسماعیل مطر در خبری اختصاصی نوشت در تماسی با علیرضا نیکومنش، وکیل مهدی طارمی، از او درباره تلاش الهلال برای جذب مهدی پرسیده است. او به نقل از نیکومنش نوشت: "مهدی یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد و با وجود ابراز تمایل باشگاه‌های عربستانی به فوتبال بازی کردن در اروپا ادامه خواهد داد."

خبرنگار مصری در ادامه صحبت‌هایش به نقل از وکیل طارمی نوشت: "ما به پیشنهادهای باشگاه‌های عربستانی احترام می‌گذاریم ولی برنامه طارمی این است که در پورتو و در اروپا بماند. او مشتاق است فصل آینده هم در اروپا ادامه بدهد."

1886647

دیدگاه‌ها