کد خبر : 1946739 | 05 تیر 1402 ساعت 14:10 | 30.3K بازدید | 55 دیدگاه

اول تعطیلات، بعد رفتن به میامی

مسی: نمی‌توانم برای این چالش جدید صبر کنم!

لیونل مسی بی‌تاب بازی برای اینتر میامی است و پس از بازی نمادین شب گذشته در ورزشگاه بوکاجونیورز گفت که بعد از مدتی استراحت راهی آمریکا خواهد شد.

مسی: نمی‌توانم برای این چالش جدید صبر کنم!

به گزارش "ورزش سه"، خوان رومن ریکلمه، اسطوره باشگاه بوکاجونیورز، که چند سال پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، بامداد امروز در دیداری نمادین با حضور لیونل مسی و ستاره‌های فوتبال آرژانتین، در ورزشگاه بومبونرا به میدان رفت و باشگاه بوکا از او به شکلی ویژه قدردانی کرد. این بازی قرار بود سال گذشته برگزار شود ولی ریکلمه اصرار داشت مسی در این بازی حضور داشته باشد و برای فوق ستاره دنیای فوتبال، سال قبل شرایط مهیا نبود. مسی امسال به ریکلمه قول داده بود حتما در بازی نمادین حاضر شود و این کار را نیز انجام داد.

1891394

مسی در این رابطه به TVP گفت: «برای من حضور در این بازی افتخار بزرگی بود. رومن یک فوتبالیست شاخص بود و من در تیم ملی کنارش بازی کرده بودم. خیلی دوست داشتم در این بازی حاضر باشم و به رومن نیز قول داده بودم. بازی در ورزشگاه بوکا و برای این هواداران فوق العاده بود. از تشویق‌هایشان بسیار ممنونم.»

1891395

مسی ادامه داد: «حالا وقت رفتن به تعطیلات و گذراندن وقت کنار خانواده است و سپس راهی آمریکا خواهم شد تا چالشی جدید را شروع کنم. بسیار هیجان‌زده و خوشحالم و نمی‌توانم برای این چالش جدید صبر کنم ولی فعلا مهمتر از هر چیزی خانواده و تعطیلات است.»

لازم به ذکر است که این مسابقه بین بوکا و ستاره‌های تیم ملی آرژانتین، با نتیجه 5-3 به سود بوکا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها