کد خبر : 1946803 | 05 تیر 1402 ساعت 17:43 | 39K بازدید | 8 دیدگاه

نه مبین، نه فیروزپور، چه کسی جای کامران را می گیرد؟

سورپرایز بزرگ برای جانشینی ستاره تیم ملی

کادر فنی تیم ملی بعد از بررسی شرایط تصمیم دارد از یک کشتی گیر 97 کیلویی برای جانشینی احتمالی کامران قاسمپور استفاده کند.

سورپرایز بزرگ برای جانشینی ستاره تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که برای کامران قاسمپور به وجود آمد، گمانه زنی‌ها در خصوص جانشین احتمالی او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد اوج گرفت. اکثرا نام امیرحسین فیروزپور و محمدمبین عظیمی، دو جوان جویای نام در این وزن که در جام تختی هم جزو مدعیان اصلی بودند را مطرح کردند.
با اینکه هنوز امید زیادی به درمان مصدومیت قاسمپور وجود دارد و پزشکان سعی می‌کنند بدون جراحی او را به مسابقات جهانی 2023 برسانند، امروز از یک تصمیم جالب کادرفنی رونمایی شده است. 
قرار است محمدعلی آذرپیرا، پدیده 97 کیلویی کشتی ایران با کم کردن وزن در تورنمنت مجارستان در 92 کیلوگرم کشتی بگیرد و در صورتی که نمایش خوبی داشته باشد، می‌تواند گزینه اصلی جانشینی قاسمپور در مسابقات جهانی 2023 باشد.
آذرپیرا که مدال طلای امیدهای جهان را در کارنامه دارد، با توجه به شکست برابر گلیج نتوانست صاحب دوبنده تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم شود و حالا این فرصت به وجود آمده است تا بتواند در یک وزن پایین تر در مسابقات بین المللی خودنمایی کند.

دیدگاه‌ها