کد خبر : 1946849 | 05 تیر 1402 ساعت 21:20 | 41.2K بازدید | 36 دیدگاه

پیشنهاد الاهلی روی میز سیتی: 100 میلیون برای محرز

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گفت بعد از چند دور شایعات درباره انتقال ریاض محرز به فوتبال عربستان، سرانجام پیشنهاد رسمی باشگاه الاهلی به منچسترسیتی رسیده است.

 پیشنهاد الاهلی روی میز سیتی: 100 میلیون برای محرز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته گذشته رسانه‌های عربی بارها مدعی شدند که چند باشگاه عربستانی به خصوص الاهلی خواهان به خدمت گرفتن ریاض محرز، ستاره الجزایری، منچسترسیتی هستند.

تا امروز رسانه‌های نزدیک به سیتی در مواجهه به این شایعات از نرسیدن پیشنهادی رسمی برای محرز خبر می‌دادند. او تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و هر باشگاه خواهان به خدمت گرفتنش ابتدا باید رضایت منچسترسیتی را جلب کند.

1891582

روزنامه دیلی‌میل امروز تایید کرد که سرانجام شایعات رنگ واقعیت گرفته و پیشنهاد باشگاه الاهلی در حال حاضر روی میز مدیران سیتی است. باشگاه عربستانی خواهان امضای قراردادی دو ساله با محرز است و به سیتی پیشنهادی 50 میلیون یورویی به ازای هر یک سال عرضه کرده است. علاوه بر این مبلغ بندهای الحاقی و پاداش هم در پیشنهاد الاهلی وجود دارد.

ریاض محرز تابستان گذشته قرارداد خود با منچسترسیتی را سه ساله تمدید کرد. مبلغ این تمدید 10 میلیون یورو به ازای هر فصل بود. اگر مبلغ ذکر شده در گزارش دیلی‌میل را بپذیریم رقم پیشنهاد الاهلی پنج برابر مقداری است که محرز فصل گذشته با سیتی به توافق رسیده بود.

1891583

بعد از انتقال رسمی انگولو کانته و کالیدو کولیبالی به تیم‌های عربستانی به نظر می‌رسد ریاض محرز دیگر ستاره لیگ برتری است که راهی فوتبال این کشور می‌شود. 

دیدگاه‌ها