کد خبر : 1946942 | 06 تیر 1402 ساعت 13:38 | 40K بازدید | 8 دیدگاه

عصبانیت ستاره سابق یونایتد: این سیرک را تمام کنید!

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، از تاخیر خانواده گلیزر در فروش مالکیت این باشگاه به شدت عصبانی است.

عصبانیت ستاره سابق یونایتد: این سیرک را تمام کنید!

به گزارش "ورزش سه"، گلیزرها چند ماه قبل اعلام کردند که قصد دارد مالکیت باشگاه منچستریونایتد را واگذار کنند و آماده دریافت پیشنهادات هستند. 

پیشنهادهای متفاوتی برای خرید این باشگاه به آنها ارائه شد که در نهایت دو پیشنهاد از شیخ جاسم بن حامد آل ثانی از قطر و سر جیم راتکلیف انگلیسی در رقابت نهایی قرار گرفتند. 

ابتدا انتظار می‌رفت که پیشنهاد راتکلیف مورد قبول گلیزرها قرار بگیرد اما مشتری قطری پیشنهاد جذاب و هنگفتی ارائه کرد که معادلات را برهم زد. بسیاری منتظر بودند که تکلیف نهایی و فروش این باشگاه به طرف قطری پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی اعلام شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. 

1781280

اورا در گفتگو با تایمز با انتقاد از این وضعیت اظهار داشت: «چند ماه شده است که ما در حال صحبت درباره این انتقال مالکیت هستیم؟ از ماه نوامبر. فکر می‌کنم این موضوع برای هواداران، بازیکنان و البته اریک تن‌هاخ مهم باشد. او گزینه بسیار درستی برای هدایت این تیم است. 

ما نمی‌دانیم چه کسی قرار است مالک جدید باشد. همین حالا کیلومترها از منچسترسیتی دور هستیم. حالا سوال اینجاست که این سیرک قرار است چه زمانی تمام شود؟ باید راه حلی پیدا کرد و این مالک هرچه زودتر به این تیم بیاید. ما باید این راه حل را همین حالا پیدا کنیم، پیش از آن که فصل آغاز شود. وقتی فصل شروع شود، دیگر خیلی دیر است.»

دیدگاه‌ها