کد خبر : 1946946 | 06 تیر 1402 ساعت 13:53 | 41.5K بازدید | 25 دیدگاه

تلاش پپ برای جذب ستاره انگلیسی: به آرسنال بگو نه!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، جلسه خصوصی‌ای با دکلان رایس داشته تا او را از پیوستن به آرسنال منصرف کند.

تلاش پپ برای جذب ستاره انگلیسی: به آرسنال بگو نه!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی بین آرسنال و منچسترسیتی و بر سر جذب رایس شکل گرفته باشد. 

آرسنال از مدت‌ها پیش مذاکرات برای جذب او را آغاز کرده بود و حتی دو پیشنهاد رسمی ارائه کرد که از سوی مدیران باشگاه وستهم رد شد. 

سیتی ساعاتی پیش اولین پیشنهاد رسمی‌اش برای به خدمت گرفتن این بازیکن را به وستهم ارسال کرد که گفته می‌شد به مبلغ 85 میلیون یورو با 10 میلیون یورو بند پاداش بود که این پیشنهاد هم مورد قبول قرار نگرفت. 

گفته می‌شود که آرسنال در تلاش است تا هرچه سریع‌تر سومین پیشنهاد را که به مبلغ 105 میلیون یورویی مدنظر وستهم نزدیک است ارسال کند اما روزنامه انگلیسی گاردین ادعای جالبی را مطرح کرده که ممکن است شرایط را تغییر دهد. 

1891624

گاردین خبر داده که گواردیولا در اواخر فصل شخصا وارد عمل شده تا نظر رایس درباره پیوستن به آرسنال را تغییر دهد و او را متقاعد کند که بهترین اتفاق برای او این است که به سیتی ملحق شود. 

پیوستن ایلکای گوندوگان به بارسلونا باعث شده که شکافی در خط میانی سیتی ایجاد شود و پپ امیدوار است که حضور رایس بتواند این جای خالی را به بهترین شکل ممکن پر کند. 

تلاش گواردیولا توجه این ستاره انگلیسی را به خود جلب کرده است اما همه چیز در نهایت به تصمیم نهایی او و انتخابش از بین این دو باشگاه بستگی دارد.

دیدگاه‌ها