کد خبر : 1946998 | 06 تیر 1402 ساعت 18:10 | 174.3K بازدید | 206 دیدگاه

واکنش رسمی باشگاه سپاهان به پرسپولیس - رضاییان!

انتشار خبری مبنی بر مذاکره قرمزهای پایتخت با ستاره سپاهان در لیگ بیست و دوم، واکنش این باشگاه اصفهانی را در پی داشت.

واکنش رسمی باشگاه سپاهان به پرسپولیس - رضاییان!

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به زمان شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتری، نقل و انتقالات نیز با حساسیت بیشتری در دستور کار تیم‌های مدعی قرار دارد و همین موضوع انتشار اخبار و حواشی گوناگون را به دنبال دارد.

یکی از اخبار مهم منتشرشده در آستانه شروع تمرینات سپاهان، خبر علاقه پرسپولیس به جذب رامین رضاییان و تلاش این باشگاه برای بازگرداندن ستاره طلایی‌پوشان در لیگ بیست و دوم به تهران برای فصل آینده هست.

موضوعی که واکنش رسمی باشگاه سپاهان را در پی داشت و مسعود سعیدی، مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در این باره در صحبتی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: به هیچ‌وجه صحبتی مبنی بر علاقه رضاییان مبنی بر جدایی از سپاهان وجود ندارد. همان‌طور که بارها عنوان کرده‌ایم، رامین با باشگاه قرارداد دارد و این‌طور نیست که بخواهد جایی برود. ان‌شاءالله به زودی در تمرینات هم حاضر می‌شود.

سعیدی در مورد مغانلو هم همین صحبت را داشت و گفت: آقای گل فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم با سپاهان خواهد بود و این بازیکن هم به قرارداد با سپاهان پایبند خواهد بود. حواشی مطرح‌شده برنامه‌ریزی‌شده تا آرامش باشگاه سپاهان برهم زده شود.

مدیر رسانه سپاهان با تاکید مجدد روی صحبت‌هایش در پایان این گفتگوی کوتاه گفت: هیچ شائبه‌ای در رابطه با تداوم همکاری رضاییان و مغانلو با سپاهان در فصل آینده وجود ندارد و این موضوع در تمرینات تیم به اثبات خواهد رسید.

دیدگاه‌ها