کد خبر : 1947085 | 07 تیر 1402 ساعت 02:03 | 22.1K بازدید | 8 دیدگاه

خطیبی وقت استراحت ندارد! (عکس)

سرمربی جدید پیکان کار سختی برای بستن شاکله اصلی تیمش دارد.

خطیبی وقت استراحت ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف نیمکت تیم‌های لیگ برتری برای فصل جدید با انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی پیکان مشخص شد؛ کسی که پس از دوران موفقیت‌آمیز در تراکتور تبریز، آلومینیوم اراک، گسترش فولاد و... تصمیم گرفت با یک سال وقفه دوباره به عرصه مربیگری برگردد و روی نیمکت خودروسازان بنشیند تا به شرایط نابسامان این تیم سر و سامان بدهد.

مهاجم سابق تیم ملی و سپاهان که در عرصه مربیگری نیز مثل دوران بازی عملکرد موفقی بر جای گذاشته و علی‌رغم سن و سال کمتر نسبت به بسیاری از سرمربیان لیگ برتری، کارنامه پُربارتری دارد، حالا با حضور روی نیمکت تیم پیکان تصمیم گرفته در یک چالش سخت شرکت کند که البته توانایی بیرون آمدن از آن را دارد.

1891947

رسول خطیبی با توجه به اینکه به‌عنوان آخرین سرمربی لیگ برتری معرفی شد و باید هرچه زودتر نفرات مدنظرش را مشخص کند و لیست نفراتش را تعیین کند، وقت استراحت ندارد و به همین دلیل بلافاصله پس از عقد قرارداد با خودروسازان در محل تمرین این تیم حاضر شد تا شرایط بازیکنان حاضر در زمین تمرینی پیکان را ببیند.

خطیبی که در بستن تیم تبحر خاصی دارد و این موضوع را در تراکتور مدعی قهرمانی در گذشته، آلومینیوم اراک در سال صعود به لیگ برتر و دو فصل بعد از آن و البته ماشین‌سازی و گسترش فولاد نشان داده، حالا در پیکان باید تیمی ببندد که بتواند به میانه‌های جدول برسد و عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

دیدگاه‌ها