کد خبر : 1947104 | 07 تیر 1402 ساعت 10:29 | 30.7K بازدید | 7 دیدگاه

نگرانی آلمان: نکند تنها جانشین فلیک از دست برود!

بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.

نگرانی آلمان: نکند تنها جانشین فلیک از دست برود!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان باعث شده انتقادهای بسیاری از او در چند هفته اخیر مطرح شود. 

مدیران فدراسیون فوتبال این کشور پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر تصمیم گرفتند همچنان به او برای ادامه این مسیر زمان بدهند اما نتایج اخیر این تیم صبر بسیاری را به پایان رسانده است.

زمزمه‌هایی درباره اخراج این مربی آلمانی به گوش می‌رسد. این کشور میزبان مسابقات جام ملت‌های اروپای 2024 است و نگرانی از کسب نتایج ضعیف در خانه باعث شده که آنها به فکر چاره پیش از وقوع اتفاق باشند. 

1830240

روزنامه بیلد خبر داده که بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان معتقدند که تنها گزینه‌ای که ارزش جانشینی فلیک را دارد ناگلزمان است. آنها تاکید دارند که فدراسیون نباید وقت را تلف کند و پیش از آن که او هدایت تیم دیگری را برعهده بگیرد، باید این مربی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند.

هانسی فلیک در حال حاضر از حمایت مدیران این فدراسیون برخوردار است اما ممکن است این شرایط زیاد دوام نداشته باشد چون او باید عملکرد بهتری را در دیدارهای ماه سپتامبر ارائه کند و نتایج بهتری هم به دست آورد. 

دیدار برابر تیم ملی فرانسه در ماه سپتامبر آخرین فرصت او خواهد بود. او باید نشان دهد که تیمی آماده رقابت در آستانه یورو ساخته و می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

دیدگاه‌ها