کد خبر : 1947176 | 07 تیر 1402 ساعت 14:51 | 994 بازدید | 0 دیدگاه

برپایی اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا در کرمانشاه

آخرین مرحله اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

برپایی اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا در کرمانشاه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رضا رستمی، سرمربی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان، در حاشیه برپایی این اردو، با بیان اینکه اردوهای تیم ملی سپک تاکرا به منظور حضور در مسابقات جهانی از سال گذشته آغاز شده، اظهار کرد: آخرین مرحله این اردوها هم به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است و تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد. 

وی افزود: در این اردو ۱۶ ورزشکار ملی پوش به همراه دو نفر کادر فنی و یک سرپرست در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه تمرینات خود را دنبال می‌کنند. 

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا خاطرنشان کرد: پس از پایان این اردو، تیم ملی سپک تاکرای کشورمان عازم مسابقات جهانی تایلند خواهد شد. 

وی با اشاره به حضور ۳۴ کشور در مسابقات جهانی تایلند، تصریح کرد: تایلند، ژاپن، ویتنام، فلیپین، کره جنوبی و مالزی از مهم‌ترین رقبای کشورمان در این رقابت‌ها هستند. 

رستمی با بیان اینکه ایران با تیمی کاملا جوان در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد، گفت: جوان‌ترین تیم تاریخ سپک تاکرای ایران را به این مسابقات اعزام می‌کنیم. 

به گفته سرمربی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان میانگین سنی بازیکنان اعزامی ایران به این مسابقات ۲۱ سال است. 

وی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی سپک تاکرا در چهار بخش شامل کواد، رگو، تیم ایونت و هوپ تاکرا برگزار می‌شود، گفت: تیم ملی ایران در دوره قبل این رقابت‌ها در بخش‌های رگو و کواد صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره شده بود و امسال هم در تلاشیم روی سکو قرار بگیریم. 

دیدگاه‌ها