کد خبر : 1947199 | 07 تیر 1402 ساعت 16:40 | 46K بازدید | 18 دیدگاه

آلن شیرر برای شکسته نشدن رکوردش به دست کین:

خودم هری کین را با ماشین تا مونیخ می‌برم

آلن شیرر گفت حاضر است خودش با ماشین هری کین را تا مونیخ برساند تا مانع از شکسته شدن رکورد معروفش به دست مهاجم تاتنهام شود.

خودم هری کین را با ماشین تا مونیخ می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، آلن شیرر با 260 گل زده، بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است و هری کین 29 ساله با 213 گل در تعقیب او است و ممکن است در عرض دو سال آینده رکورد شیرر را بشکند.

با این حال، از قرارداد کین با تاتنهام تنها یک سال باقی مانده است و باشگاه لندنی احتمالا او را امسال می‌فروشد تا اجازه ندهد سال آینده به عنوان بازیکن آزاد از لندن برود.

قبلا از رئال مادرید و منچستریونایتد به عنوان مشتریان کین یاد می‌شد اما فقط بایرن مونیخ است که برای خرید او پیشنهاد داده ولی پیشنهاد 60 میلیون پوندی بایرن با 100 میلیون پوندی که تاتنهام می‌خواهد، اختلاف زیادی دارد.

1892112

آلن شیرر، اسطوره نیوکسل که رکورددار گلزنی در لیگ برتر است، در این باره گفت: «اگر هری بخواهد به بایرن ملحق شود، من خودم پشت فرمان ماشینش می‌نشینم و او را می‌رسانم. هرکاری برای محافظت از رکورد گلزنی‌ام در لیگ برتر می‌کنم.

هری حدود 30 سالش است اما مراقب خودش هست، از مصدومیت‌های جدی دور مانده و کاملا این ظرفیت را دارد که دو سال دیگر به انگلیس برگردد و آن قدر گل بزند تا رکورد من را بشکند. با این حال، کلید ماشینش و آدرس ماهواره‌ای را به من بدهید و من او را می‌برم...»

دیدگاه‌ها