کد خبر : 1947284 | 07 تیر 1402 ساعت 22:58 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

فرار بزرگ شاهین از بازی جنجالی لیگ برتر فوتبال ساحلی

در یک بازی حساس و نفس‌گیر از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال ساحلی کشور، شاهین خزر رودسر موفق به شکست میزبان خود در ضربات پنالتی شد.

فرار بزرگ شاهین از بازی جنجالی لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش ورزش سه؛ از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی اردکان، دو تیم چادرملو اردکان و شاهین خزر رودسر از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجم تیر ماه به مصاف یکدیگر رفتند.

با شروع وقت اول دیدار و گذشت دقایقی از بازی گل اول دیدار برای تیم چادرملو توسط محمد بهجتی به ثمر رسید. اما ثانیه‌هایی بعد و بلافاصله بعد از شروع مجدد دیدار، شاهینی‌ها با گلی زیبا از علیرضا قربانیان بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه بازیکنان دو تیم باز هم به حملات پر تکرار خود ادامه دادند اما با درخشش دوازه‌بان‌ها توپ‌ها یکی پس از دیگری دفع می‌شد تا اینکه چادرملویی‌ها موفق به ثبت گلی دیگر توسط سید امین میرحسینی شدند تا وقت اول دیدار با پیروزی ۲ بر یک به سود چادرملو به پایان برسد.

چادرملو اردکان وقت دوم بازی را هجومی شروع کرد اما با درخشش دروازه‌بان رودسری‌ها موقعیت‌ها دفع شده و تو‌‌پ‌ها راهی به دروازه پیدا نمیکرد و در نهایت با گل دروازه‌بان سیدمهدی یوسفی بار دیگر تیم شاهین خزر کار را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم چادرملو بود که با برگردانی زیبا از حمید مشتاقی از حریف خود پیشی گرفت ولی با گل ثانیه‌های پایانی مهدی احمد دوست، وقت دوم بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

1892264

وقت سوم دیدار با درخشش دروازه‌بان جوان چادرملو همراه بود. سجاد عباسی ضربات پر تعداد شاهینی‌ها را یکی پس از دیگری دفع کرد تا هم‌تیمی او هادی فرهمند، تیم چادرملو را یک بار دیگر از روی ضربه آزاد پیش بیندازد. بازیکنان شاهین که این‌ بار هم باخت را پیش روی خود می‌دیدند بیش از پیش به حملات پرتعداد خود ادامه دادند تا در نهایت موفق شوند با گل امیر جعفری برای چهارمین‌بار بازی را به تساوی بکشانند. ادامه وقت سوم این دیدار با اعتراضات بازیکنان دو تیم لحظاتی به حاشیه کشیده شد که منجر به اخراج سید امین میرحسینی بازیکن تیم چادرملو اردکان شد. ثانیه‌هایی بعد محمد بهجتی موفق به کسب ضربه پنالتی برای چادرملو شد اما موفق به گل زنی نشد تا بدین ترتیب با تساوی 4 بر 4 در سه وقت قانونی، این بازی جذاب و پرگل به وقت اضافه کشیده شود.

1892265
1892266
1892267
1892268
1892269
1892270

سه دقیقه وقت اضافه بازی بر خلاف سه وقت قبل بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی اردکانی‌ها بی‌دقت بوده و تمام ضربات خود را از دست دادند تا در مجموع با نتیجه ۷ بر ۴ این دیدار جذاب و مهیج را به میهمان رودسری خود واگذار کنند.

گزارشی از علی مختاری اردکان
عکس‌ها: حمیدرضا مهدی زاده اردکانی

دیدگاه‌ها