کد خبر : 1947317 | 08 تیر 1402 ساعت 10:16 | 25.8K بازدید | 7 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: کسیه هم به عربستان می‌رود

علاقه باشگاه‌های عربستان به جذب هافبک بارسلونا میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های اسپانیایی دیده می‌شود.

روزنامه‌های اسپانیا: کسیه هم به عربستان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه، هافبک بارسلونا جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی باشگاه‌های عربستان سعودی است.

روز گذشته مشخص شد که باشگاه الاهلی برای جذب این بازیکن اقدام کرده است. روزنامه‌های اسپانیایی تایید می‌کنند که باشگاه سعودی در نظر دارد تنها 20 میلیون یورو برای دریافت رضایت بارسا بپردازد و سهم این بازیکن هم 10 میلیون خواهد بود.

عناوین اصلی امروز روزنامه‌های چاپ اسپانیا را مشاهده می‌کنید:

1892323

روزنامه مارکا تصویری از چند کودک در کنار یک عکس وینیسیوس جونیور روی دیواری با این تیتر منتشر کرده است:"وینی یک مدرسه ایجاد می‌کند: مارکا مدرسه‌ای که این برزیلی در فاولا، منطقه‌ حاشیه‌ای شهر که این بازیکن در آن متولد شد، را تبلیغ می‌کند."

1892324

روزنامه آ.س با انتشار تصویری از جود بلینگام در یک رستوران این بازیکن را به عنوان "کلید انگلیسی" رئال مادرید معرفی کرده است. این بازیکن در خط میانی رئال در فصل پیش رو می‌تواند برای کارلو آنچلوتی و تیمش کارساز باشد.

1892325

تیتر یک امروز موندودیپورتیوو به فرانک کسیه اختصاص یافته است:"20 میلیون برای کسیه." این روزنامه تایید می‌کند که رقم 20 میلیون از انتقال این بازیکن به بارسا می‌رسد.

1892326

روی جلد امروز اسپورت تیتر "دمبله، اوکی" را می‌بینیم. به گفته این روزنامه این فوتبالیست به ژاوی از قصد خود برای ادامه و عدم اجرای بند خروج از قرارداد فعلی اطلاع داد. در روزهای آینده، دکو با ایجنت دمباه برای مذاکره جهت تمدید تا سال 2027 ملاقات خواهد کرد.

علاوه بر این، روی جلد دیده می‌شود که کسیه در حال مذاکره با عربستان است و فسخ قراردادش را می‌خواهد.

دیدگاه‌ها