کد خبر : 1947419 | 08 تیر 1402 ساعت 21:17 | 37.4K بازدید | 6 دیدگاه

جرارد نشد، عربستانی‌ها هم‌تیمی‌اش را استخدام کردند

رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، بعد از دو سال دور بودن از دنیای مربی‌گری با باشگاه القادسیه عربستان به توافق رسید تا فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

جرارد نشد، عربستانی‌ها هم‌تیمی‌اش را استخدام کردند

به گزارش "ورزش سه"، رابی فاولر که در دوران فوتبالش یکی از ستاره‌های بزرگ لیورپول بود بعد از چند تجربه مربی‌گری در تایلند، استرالیا و هند مدتی از مربی‌گری کناره گرفته بود. او حالا بار دیگر به مربی‌گری بازگشته و هدایت باشگاه القادسیه در عربستان را بر عهده گرفت.

آخرین تجربه مربی‌گری فاولر هدایت تیم بنگال شرقی در سوپرلیگ هند بود که در سال 2021 به پایان رسید. باشگاه القادسیه در عربستان امروز اعلام کرد که با فاولر 48 ساله برای هدایت این تیم به توافق رسیده است.

1727928

القادسیه در لیگ دسته دوم عربستان، لیگ یلو، حضور دارد و امیدوار است با رابی فاولر بتواند به لیگ دسته اول این کشور، لیگ روشن، صعود کند.

این باشگاه دیروز اعلام کرد کارلوس آنتون که سابقه ریاست بخش‌های استعدادیابی و رده‌های سنی رئال مادرید و مالاگا را بر عهده داشت را به عنوان مدیر فنی استخدام کرده است. 

پیش از این باشگاه الاتفاق عربستان تلاش زیادی کرد تا همبازی سالها پیش رابی فاولر در لیورپول، استیون جرارد، را به خدمت بگیرد ولی جرارد در نهایت به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. 

1892580

رابی فاولر با پیراهن لیورپول 369 بازی انجام داد و 183 گل به ثمر رساند. از او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه قرمزپوش یاد می‌شود. او پیش از هدایت بنگال شرقی به عنوان بازیکن-مربی در موانگتونگ یونایتد تایلند فعالیت کرده و در بریزبن روور استرالیا هم مربی‌گری کرده بود.

دیدگاه‌ها