کد خبر : 1947462 | 09 تیر 1402 ساعت 01:59 | 39.6K بازدید | 6 دیدگاه

معضل بزرگ مدیسون: وداع با عمارت رویایی (عکس)

جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.

معضل بزرگ مدیسون: وداع با عمارت رویایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با سقوط لسترسیتی به چمپیونشیپ چند ستاره این تیم از جمله جیمز مدیسون تصمیم به جدایی گرفتند. این بازیکن سه‌شنبه شب پیشنهاد 40 میلیون پوندی تاتنهام را پذیرفت تا یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات این هفته لیگ برتر لقب بگیرد.

مدیسون با وجود بستن یک قرارداد خوب با تیمی که می‌تواند او را به آرزوهایش برساند با یک معضل بزرگ روبرو است. او باید عمارت مجلل خود در لستر را ترک کند؛ جایی که سال‌ها برای تجهیزش تلاش و آن را به مکانی رویایی برای زندگی تبدیل کرده بود.

1892634

او برای همراهی تاتنهام باید به لندن نقل مکان کند و در این سفر خانواده‌اش را هم کنار خود خواهد داشت. تصاویر منتشر شده از عمارت مدیسون در لندن نشان می‌دهد که دل کندن از آن به هیچ عنوان برای ستاره سابق لسترسیتی و خانواده‌اش آسان نخواهد بود.

مدیسون در مورد عمارت رویایی خود گفته بود: "فکر می‌کنم هر آن چه در این باغ وجود دارد به ویژه زمین فوتبال مخصوص آن همان چیزهایی است که وقتی جوان‌تر بودم آرزویش را داشتم. من اکنون یک پسر کوچک دارم که میپتواند چیزهایی که من در کودکی آرزویش را داشتم تجربه و در یک زمین فوتبال واقعی برای رسیدن به اهدافش تلاش کند."

1892633

دیدگاه‌ها