کد خبر : 1947503 | 09 تیر 1402 ساعت 13:40 | 101.4K بازدید | 22 دیدگاه

چند ساعت تا اتفاق سرنوشت‌ساز برای والیبال ایران

امروز وضعیت تیم ملی والیبال ایران برای سفر به آمریکا مشخص خواهد شد.

چند ساعت تا اتفاق سرنوشت‌ساز برای والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پروسه دریافت ویزای آمریکا برای تیم ملی والیبال ایران که از 20 آبان سال 1401 و همزمان با اعلام برنامه مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 ازسوی فدراسیون جهانی والیبال آغاز شد، امروز به پایان می‌رسد.

20 آبان سال گذشته فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله گروهی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 در گروه مردان را اعلام کرد که مشخص شد تیم ملی ایران در هفته‌های اول تا سوم به ترتیب در کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا به میدان می‌رود.

فدراسیون والیبال بر اساس این برنامه، اقدامات خود را برای اخذ ویزای آمریکا از همان زمان آغاز کرد و در نهایت اعضای کاروان تیم ملی والیبال ایران روز 17 فروردین در سفارت آمریکا در آنکارا حاضر شدند و مراحل اداری درخواست ویزا را انجام دادند.

پس از حدود سه ماه انتظار، فدراسیون والیبال آمریکا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده، سفارت این کشور در آنکارا امروز، ویزای اعضای تیم ملی والیبال ایران را صادر خواهد کرد و از فدراسیون والیبال خواست تمامی پاسپورت‌های اعضای تیم ملی را جمعه به سفارت این کشور در آنکارا تحویل دهد.

حالا به نظر می‌رسد که طی ساعات آینده مشخص خواهد شد که ویزای کدام یک از اعضای تیم ملی والیبال ایران برای سفر به آمریکا صادر شده است. پیش از این اعلام شده بود که امین اسماعیل نژاد آرمان صالحی و محمد طاهر وادی موفق به دریافت ویزای آمریکا نشده‌اند و باید دید که حالا بالاخره امروز چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها