کد خبر : 1947528 | 09 تیر 1402 ساعت 16:35 | 18.3K بازدید | 18 دیدگاه

کار سخت را دوست دارم و با هواداران می‌شود

تارتار: من دیگر فولاد آب‌دیده شده‌ام

سرمربی جدید ملوان با تمجید از هواداران این تیم، مدعی است با همراهی آنها قادر به انجام اتفاق خوبی خواهند بود.

تارتار: من دیگر فولاد آب‌دیده شده‌ام

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تارتار فصل بزرگی را استارت زده است و جاه‌طلبی خود را این‌بار در انزلی و تیم ملوان دنبال خواهد کرد. نگاه ویژه تارتار به بازیکن‌سازی و میدان دادن به جوانان اینبار باید دید در ملوان با چه شرایطی همراه خواهد بود.

سرمربی این فصل ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط سخت این تیم برای فصل آتی گفت: مثل همیشه کار سخت را انتخاب کردیم. با توجه به تجربه‌ای که طی این سال‌ها داشتیم در کنار کادرمان، دیگر فولاد آبدیده‌ شده‌ایم.

وی در ادامه با تمجید از هواداران پرشور این تیم که کار هر حریفی را سخت می‌کند، ادامه داد: هر وقت در انزلی بازی داشتیم می‌رفتیم که نبازیم. به خاطر جوی که آنجا وجود داشت و هواداران پرشور این تیم، ملوان همیشه با یک یار اضافه مقابل رقبا حاضر می‌شد. یکی از دلایل انتخاب من و قبول کردن این مسئولیت خطیر وجود هواداران پرشور انزلی‌چی هست. آنها می‌توانند با حمایت خود کمک زیادی بار دیگر به تیم کنند. حضور فرد بسیار دلسوزی مثل آقای دنیامالی نیز که به عنوان نماینده مردم انزلی در مجلس، هم کمک زیادی خواهد بود. ایشان را بسیار دلسوز و توانمند دیدم که به ملوان کمک خواهند کرد تا موفق شویم. بودجه مناسبی که قول دادند و فکر کنم نسبت به تیم ذوب آهن بودجه کمتری نداشته باشیم شاید بهتر هم باشد. با قولی که مسئولان شهری انزلی دادند.

تارتار درباره قانون سقف قرارداد که در این فصل لحاظ شده نیز گفت: همیشه باید به قوانین احترام گذاشت. یک مقدار ایراد داشت مصوبه اما تغییراتی برای تیم‌های حاضر در آسیا شکل دادند. فکر کنم به این شکل مقداری منطقی‌تر شده است. چرا که آنها باید در آسیا مقابل تیم‌های متمول‌تری حاضر شوند و بیشتر هزینه کنند و منطقی‌تر شد این قوانین. با این حال باید تیم‌ها به قوانین پایبند باشند.

1856079

سرمربی ملوان که کار سختی را با توجه به خارج شدن برخی ستاره‌های این تیم در فصل آینده پیش‌رو دارد، در واکنش به این سوال که آیا بازیکنی از تیم‌های سابقش در ملوان به خدمت خواهد گرفت گفت: من هیچ وقت به این شکل نبوده که دنبال خودم بازیکنانم را ببرم. اگر بازیکنی علاقه‌مند باشد کنار ما کار کند ما استقبال خواهیم کرد. چرا که به این شکل جلوتر هم خواهیم بود نسبت به اینکه بازیکن جدیدتر بیاوریم. به خصوص در بخش دفاعی و هافبک که باید کار کرد تا هماهنگی بیشتر شود و شرایط سخت می‌شود. ضمن اینکه باید تشکر هم کنم از مازیار زارع و پژمان نوری طی فصول اخیر زحمات زیادی برای ملوان کشیدند اما در شرایط کنونی این تیم تخلیه است. بسیاری از بازیکنان قرارداد ندارند و فکر کنم ۴-۳ بازیکن هستند که قرارداد دارند یا سرباز هستند. کار ما برای جذب بازیکن سخت است. امیدوارم بتوانیم با کمک مسئولان تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

تارتار درباره پیش‌بینی‌ و قولش درباره جایگاه این تیم در فصل آتی گفت: قول دادن هیچ وقت در فوتبال منطقی نیست. تنها قولی که می‌توانیم بدهیم این است که خودمان را بومی بدانیم و از حداکثر توان برای موفقیت و شان ملوان و هوادار عزیزش به کار بگیریم. تا روزی که هستیم در کنار کادر فنی در ملوان هستیم مثل سرباز کار کنیم.

وی درباره تغییرات در لیگ برتر و جابجایی‌هایی صورت گرفته گفت: مثل فصول اخیر دو سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند و ۴ تیم هم برای کسب سهمیه و باقی تیم‌ها هم برای دیگر جایگاه‌ها. تغییر زیادی نداشته و با توجه به بودجه خود تلاش کردند.

تارتار در پایان با تشکر از هواداران ذوب آهن گفت: جا دارد از هواداران واقعی ذوب آهن و همچنین هیئت مدیره و دیگر اعضای این تیم که باعث شدند دو فصل خوب در اصفهان داشته باشیم تشکر کنیم. فراموش نکنیم که پیش از این دو سال، ذوب آهن شرایط بحرانی را پشت سر گذاشت و روزی که تیم را تحویل گرفتم با تفاضل گل در لیگ مانده بود و با همان بودجه محدود توانستیم طی این دو سال عملکرد خوبی داشته باشیم. همه مجموعه تلاش داشتند تا این ثبات را نصیب تیم کنند.

دیدگاه‌ها