کد خبر : 1947564 | 09 تیر 1402 ساعت 20:14 | 28.6K بازدید | 4 دیدگاه

مس سونگون فاتح اولین تورنمنت فوتسال؛

قهرمان لیگ با جام شروع کرد (عکس)

شاگردان اسماعیل تقی پور‌ قهرمان جام چهار جانبه فوتسال پاسارگاد شدند.

 قهرمان لیگ با جام شروع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های چهار جانبه فوتسال پاسارگاد با حضور تیم‌های مس سونگون ورزقان، شهرداری ساوه، فولاد زرند ایرانیان و بانک پاسارگاد که طی یک هفته اخیر در تهران پیگیری شده بود، با قهرمانی شاگردان تقی‌پور در مس به پایان رسید.

تیم‌های فوتسال مس سونگون ورزقان و شهرداری ساوه که به ترتیب با پیروزی مقابل بانک پاسارگاد و فولاد زرند ایرانیان به فینال این تورنمنت چهار جانبه رسیده بودند، از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز در سالن پیامبر اعظم تهران به مصاف هم رفتند تا مسابقه فینال را برگزار کنند.

1892842

شاگردان اسماعیل تقی‌پور پس از کسب پیروزی ۲ بر یک در دیدار اخیرشان مقابل بانک پاسارگاد، امروز هم توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ برابر تیم شهرداری ساوه به پیروزی دست پیدا کنند تا قهرمان این تورنمنت چهار جانبه شوند.

مهدی جاوید (۲ بار)، مجتبی پارساپور و حسین سبزی چهار بازیکن گلزن تیم فوتسال مس سونگون در این مسابقه بودند که توانستند دروازه شهرداری ساوه را باز کنند و نارنجی پوشان را به قهرمانی برسانند.

1892844

حمزه کدخدایی، ستاره مصدوم مس سونگون همراه با کاپیتان فرهاد فخیم، کاپ قهرمانی تورنمنت چهار جانبه پاسارگاد را بالای سر بردند.

گفتنی است، تیم فوتسال مس سونگون زمستان سال گذشته با اختلاف ۹ امتیازی مقتدرانه‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر فوتسال را رقم زد و حالا خود را آماده شروع فصل جدید و ستاره‌ای جدید می‌کند.

1892843

دیدگاه‌ها