کد خبر : 1947653 | 10 تیر 1402 ساعت 10:53 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

با اتهامات جدی و باورنکردنی: گالتیه دادگاهی می‌شود

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به زودی به اتهام توهین به بازیکنان مسلمان و سیاه‌پوست در دادگاهی در نیس محاکمه می‌شود.

با اتهامات جدی و باورنکردنی: گالتیه دادگاهی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه به دردسر عجیبی افتاده و لو رفتن ایمیل‌های مدیر ورزشی سابق باشگاه نیس باعث شده که او با مشکلات بسیاری روبرو شود. 

این مربی فرانسوی در زمان حضورش در نیس موفق شد این تیم را در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ فرانسه حفظ کند و با آنها به فینال جام حذفی هم صعود کرد اما رسوایی او در این باشگاه حالا عمومی شده است. 

مدیر ورزشی سابق این باشگاه ایمیلی برای مدیر شرکت INEOS که مالک نیس است ارسال کرده و در آن نوشته بود که گالتیه در طول دوران حضورش روی نیمکت این تیم رفتارهای نژادپرستانه بسیاری داشته است. 

1892695

در این ایمیل تاکید شده بود که گالتیه به او اعلام کرده که باشگاه نیس نباید با این تعداد بالا از بازیکنان مسلمان و سیاه پوست در تیمش ادامه دهد و باید فکری به حال این وضعیت کرد. 

این در حالی است که این مربی فرانسوی چنین اظهاراتی را کاملا تکذیب می‌کند و حتی اقدامی قانونی علیه خبرنگاری که این داستان را منتشر کرد هم انجام داده است. 

او که هنوز به صورت رسمی از هدایت پی اس جی برکنار نشده، روز گذشته از سوی پلیس بازداشت شد اما اعلام شده است که باید در تاریخ 15 دسامبر در دادگاهی در نیس حضور پیدا کند تا از اتهاماتش که شامل رفتارهای نژادپرستانه، اعمال تبعیض و آزار روانی است دفاع کند.

دیدگاه‌ها