کد خبر : 1947736 | 10 تیر 1402 ساعت 15:01 | 87.1K بازدید | 58 دیدگاه

محمدی: برای خوشحالی نکونام و هواداران تلاش می‌کنم

بمب تابستانی استقلال کاری به قایدی و محبی ندارد!

خرید جدید استقلال می‌گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.

بمب تابستانی استقلال کاری به قایدی و محبی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی به عنوان اولین خرید تابستانی استقلال، با حضور در ساختمان این باشگاه، قراردادش را با آبی‌ها به امضا رساند تا در لیگ بیست و سوم به عنوان یکی از شاگردان جواد نکونام به میدان برود.

محمدی پس از خروج از باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: قرارداد من با استقلال 2 ساله است. آقایان کریمی و امیری خیلی تلاش کردند و یک هفته در حال مذاکره بودیم. خدا را شکر توانستیم این قرارداد را امضا کنیم.

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه استقلال هستم. امیدوارم عملکردم طوری باشد که هواداران، آقا جواد که به من اعتماد کرده و مدیرعامل باشگاه را خوشحال کنم.

وی درخصوص اینکه نگرانی بابت پیشینه پرسپولیسی بودنش ندارد، گفت: من نگران هیچ چیزی نیستم. آنقدر به خودم اطمینان دارم که عالی کار کنم تا دل هواداران استقلال را شاد کنم.

محمدی درباره اینکه با خود نکونام صحبت داشته است یا خیر، پاسخ داد: من با آقا جواد صحبت کردم. ایشان خیلی به من لطف داشتند و از ایشان تشکر می‌کنم. آقا جواد ابتدا با من تماس گرفت، به من اعتقاد داشت و دیدم که شرایط خوب است و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم.

بازیکن جدید استقلال درخصوص اینکه او جایگزین قایدی می‌شود و آیا فکر می‌کند که می‌تواند به استقلال کمک کند یا نه، گفت: من آمده‌ام تا همه تلاشم را بکنم. در هر تیمی که بوده‌ام با تمام تلاشم بازی کرده‌ام و این اتفاق در استقلال نیز تکرار می‌شود. من نمی‌دانم به جای قایدی آمده‌ام یا محبی. آنها بازیکنان خوبی هستند ولی کاری به آنها ندارم و انگیزه‌ام روی کار خودم است.

وی در مورد اینکه آیا با انگیزه حضور در تیم ملی به استقلال آمده، گفت: مطمئنا استقلال باشگاه بزرگی است. به این تیم آمده‌ام که دیده شوم، هواداران را شاد کنم و همه تلاشم را بکنم تا به تیم ملی دعوت شوم. صددرصد هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود. من هم همه تلاشم را به کار می‌گیرم. اگر دعوت شدم خداراشکر، اگر هم دعوت نشدم، مثل همه مردم برای تیم ملی دعا می‌کنم.

او در مورد اینکه چه زمانی در تمرینات حضور پیدا می‌کند، اظهار داشت: صحبت می‌کنم و از امروز یا فردا در تمرینات حاضر می‌شوم.

محمدی در مورد اینکه از نظر آمادگی بدنی چه وضعیتی دارد و آیا خیال هواداران بابت این مسئله راحت باشد، اظهار داشت: خیالشان راحت باشد. تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و دلشان شاد شود.

دیدگاه‌ها