کد خبر : 1947742 | 10 تیر 1402 ساعت 15:36 | 23.7K بازدید | 8 دیدگاه

فرار افشاگر انتقال دکلان رایس از توییتر

اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.

فرار افشاگر انتقال دکلان رایس از توییتر

به گزارش "ورزش سه"، اینی آلوکو که 102 بازی ملی برای انگلیس انجام داده و حالا بعد از آویختن کفش‌ها، مفسر فوتبال شده است، چند روز پیش درباره دکلان رایس اظهارنظری کرد که حسابی جنجالی شد.

او گفت، میکل آرتتا از پپ گواردیولا خواسته یک پیشنهاد جعلی برای خرید دکلان رایس بدهد تا به این ترتیب، مدیران آرسنال برای خرید این بازیکن عجله کنند. سیتی برای رایس فقط یک پیشنهاد داد و بعد هم از کورس خریدن او کنار کشید، ضمن اینکه آرسنال هم برای خریدن رایس عجله کرد تا خیلی‌ها بگویند حرف خانم آلوکو درست بوده است.

حالا واکنش‌ها به این حرف مفسر 36 ساله چنان زیاد شده که او حساب کاربری خود در توییتر را بسته است. او گفت: «اختلاف نظر بخشی از این شغل است اما اختلاف نظر نباید دستاویزی قرار بگیرد تا نسبت به زنان در فوتبال اظهارات نژادپرستانه و زن‌ستیزانه صورت بگیرد.

واقعا شرم‌آور است و من آن را ندیده نمی‌گیرم تا به نفع مردانی شود که حسادت و احساس ناامنی خودشان را با فوران توهین به دیگران می‌پوشانند. زن‌ها از فوتبال نمی‌روند. بهش عادت کنید. اگر وقت‌تان را صرف حمله به زن‌ها کنید، این حقیقت را در معرض دید می‌گذارید که هیچوقت نمی‌توانید همسطح آن‌ها شوید. شما حق دارید نظر خودتان را بگویید اما با حرف‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه از آن سوءاستفاده نکنید.»

1893125

دیدگاه‌ها