کد خبر : 1947790 | 10 تیر 1402 ساعت 18:44 | 50.1K بازدید | 27 دیدگاه

اشک‌های اینیستا در روز خداحافظی با جی‌لیگ (عکس)

آندرس اینیستا بعد از انجام آخرین بازی خود برای ویسل کوبه به شدت احساسی شد و گریه کرد.

اشک‌های اینیستا در روز خداحافظی با جی‌لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا بعد از انجام آخرین بازی خود با پیراهن ویسل کوبه ژاپن، به شدت احساساتی شد، اشک ریخت و از "عشق و احترامی" سخن گفت که در ژاپن دریافت کرده است.

هواداران ویسل بعد از سوت پایان دیدار با ساپورو و تساوی یک-یک دو تیم، در ورزشگاه ماندند تا در مراسم بزرگداشت اسطوره 39 ساله بارسا و تیم ملی اسپانیا شرکت کنند.

در حالی که طرفداران تیم، پیراهن اینیستا و بنرهایی با چهره او را در جایگاه تماشاچیان تکان می‌دادند، اینیستا در کنار همسر و فرزندانش به ابراز احساسات آنها پاسخ داد و خودش هم به شدت احساساتی شد و اشک ریخت.

1893182

او در مراسم بزرگداشت خودش گفت: «پنج سال پیش وقتی به ویسل آمدم، برایم غیرممکن بود تصور کنم این سفر چقدر زیبا و تکان‌دهنده خواهد بود. خاطره‌ای که با خودم به خانه می‌برم، عشق و احترامی است که شما از روز اول به من نشان دادید. می‌خواهم از طرف خودم و خانواده‌ام از شما تشکر کنم.»

اینیستا در میانه فصل، تیم رده سومی ویسل را ترک می‌کند اما در میان هواداران به شدت محبوب خواهد ماند چون کمک کرد این تیم در سال 2020 اولین جام مهم خود را ببرد و قهرمان جام امپراتوری شود.

1893183

او اضافه کرد: «من در سال 2018 به اینجا آمدم تا به قولم برای تبدیل این باشگاه به یک باشگاه بزرگ عمل کنم. احساس می‌کنم به آن رسیده‌ام. من حداکثر توانم را درون و بیرون از زمین گذاشتم. امیدوارم شما هم به اندازه من به این باشگاه افتخار کنید.»

دیدگاه‌ها