کد خبر : 1947922 | 11 تیر 1402 ساعت 12:44 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

فرزاد حسین خانی در ماموریت مرگ و زندگی

روز سرنوشت‌ساز برای مس کرمان

بعد از جدایی رسول خطیبی اکنون مس کرمان بار دیگر به دنبال انتخاب مربی‌ای است که آن‌ها را خیلی زود به سطح اول فوتبال برساند.

روز سرنوشت‌ساز برای مس کرمان

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان بعد از چند فصل ناکامی در لیگ دسته اول علی‌رغم هزینه‌های سنگینی که به طور سالانه متحمل شده بود و پای مربیان و بازیکنان صاحبنامی را به کرمان کشانده بود، در نهایت با فرزاد حسین‌خانی به این حسرت پایان داد.

شماره هشت اسبق نارنجی‌ها که طی سالیان حضور در این تیم با وفاداری کامل به تمامی پیشنهاداتش پشت کرد تا در نهایت کار را با این تیم به پایان برساند و در اولین گام از مربیگری‌اش نیز توانست ماموریتی را به سرانجام برساند که خیلی از مربیان سرشناس اسبق آن در آن ناکام مانده بود.

حسین‌خانی که با بودجه‌ای معقول و سود بردن از بازیکنان بومی و تیم مس نوین این باشگاه، توانسته بود صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد اما در سطح اول فوتبال ایران با چالشی بزرگ مواجه شد؛ اختلاف مدیریتی در همان گام اول انرژی بزرگی را از طرفین گرفت تا در نهایت علیرغم نمایش خوبی که این تیم داشت، در نهایت طعم تلخ سقوط را بچشند. جایی که قطعا ردپای این سقوط بیشتر در اتفاق متفاوتی بود که همدلی بین خوزستانی‌ها باعث ماندگاری نفت آبادان شده بود و در این سمت اما اختلاف درون تیمی و مدیریتی تمام داشته‌های نارنجی‌پوشان را بر باد داد.

اکنون برای فصل جدید و در لیگ دسته اول این تیم به دنبال تصمیمی سرنوشت‌ساز است. بعد از انتخاب رسول خطیبی و جدایی زودهنگام این مربی به مقصد لیگ برتر، اکنون نام‌های متفاوتی برای نیمکت مس به گوش می‌رسد. از دستیار سابق فرزاد حسین خانی تا نام‌ها دیگر. با این حال نزدیکان باشگاه از تعامل دوباره طرفین برای بازگشت حسین‌خانی نیز به عنوان یک اتفاق ویژه و امیدوارکننده یاد می‌کنند. کاپیتان اسبق و متعصب نارنجی‌ها که یک بار توانست این ماموریت را به سرانجام برساند باید دید بار دیگر با اعتماد مدیران و دور کردن حواشی قادر خواهد بود اتفاق تلخ فصل گذشته را با یک صعود دیگر جشن بگیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها