کد خبر : 1947937 | 11 تیر 1402 ساعت 13:27 | 84.5K بازدید | 96 دیدگاه

نکونام نمی‌خواهد ریسک کند

احتمال ویژه: بازگشت سیدحسین به استقلال!

احتمال بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال وجود دارد؛ او با وجود خداحافظی اما احتمالا در جلسه با نکونام شرکت می‌کند.

احتمال ویژه: بازگشت سیدحسین به استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از حاشیه‌هایی که برایش پیش آمد، منتظر اعلام سرمربی جدید استقلال بود تا بتواند درباره آینده خود تصمیم بگیرد. کاپیتان استقلال در لیگ بیست و سوم با حضور جواد نکونام در راس کادرفنی و بعد از کسب اطلاع از این مساله که سرمربی آبی‌ها قصد دارد یک دروازه بان خارجی را به خدمت بگیرد، از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

بلافاصله بعد از اعلام خداحافظی سیدحسین از استقلال شایعاتی درباره پیوستن او به تیم‌های دیگر منتشر شد اما حسینی هیچ واکنشی به این مساله نداشت و خبر رسمی درباره پیوستنش به تیم های دیگر هم انتشار پیدا نکرد.

در چنین شرایطی که سیدحسین فعلا سکوت کرده و وضعیتش روشن نیست، گفته می‌شود احتمال بازگشت او به جمع استقلالی‌ها وجود دارد. حسینی به واسطه سال‌های طولانی حضور در استقلال خودش هم علاقه مند است در ترکیب آبی‌ها باقی بماند اما او قراردادی با استقلال ندارد و کادرفنی و مدیران باشگاه باید تکلیفش را روشن کنند.

1855177

از سوی دیگر جواد نکونام برای جذب گلر خارجی یکی از گزینه‌های اصلی خود را کریستوفر کنت قرار داده بود؛ دروازه بان اتریشی اما با فولاد خوزستان قرارداد دارد و امکان حضورش در استقلال نیست. اگر نکونام روی گلر خارجی اصرار داشته باشد، مشخص نیست او بتواند یک دروازه‌بان مطرح و خوب را به استقلال بیاورد، چراکه جذب چنین دروازه بانی با نرخ روز ارز هزینه زیادی را به باشگاه تحمیل می‌کند.

ریسک بزرگ جذب گلر خارجی ناشناخته احتمال بازگشت سیدحسین حسینی به استقلال را بیشتر کرده است. کاپیتان استقلالی‌ها فعلا تیم جدید خود را نیز انتخاب نکرده و به نظر می‌رسد خودش هم برای همین صبر کرده تا شاید روزنه ای برای بازگشت به جمع آبی پوشان برایش باز شود.

گفته می‌شود امکان دارد طی دو سه روز آینده حسینی در جلسه ای با جواد نکونام شرکت کند و با سرمربی آبی‌ها صحبت کند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره خط دروازه استقلال رخ می‌دهد و در نهایت چه کسی با پیراهن گلری به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها