کد خبر : 1947993 | 12 تیر 1402 ساعت 05:43 | 34K بازدید | 4 دیدگاه

سقوط آزاد گران‌ترین خرید تاریخ بارسا

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی سابق بارسا، ممکن است فصل بعد برای بشیکتاش بازی کند.

سقوط آزاد گران‌ترین خرید تاریخ بارسا

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه بارسلونا و در عین حال گران‌ترینشان است. حتی جدایی او از باشگاه کاتالان و انتقالش به استون ویلا هم نتوانسته از کاهش ارزش او به عنوان یک فوتبالیست جلوگیری کند. آخرین مدرک برای اثبات این سقوط، پیشنهاد بشیکتاش برای جذب او برای فصل آینده است.

1893508

باشگاه ترکیه‌ای قصد دارد او را به صورت قرضی و با بند خرید تنها هشت میلیون یورو به خدمت بگیرد؛ بسیار کمتر از 120 میلیونی که بارسا به لیورپول پرداخت کرد، توافقی که شامل بند متغیر 40 میلیون یورویی نیز بود.

بارسا پس از دو واگذاری قرضی کوتینیو به بایرن مونیخ و استون ویلا، یک سال پیش با انتقال او به باشگاه انگلیسی، تنها توانست 20 میلیون یورو را جبران کند، اگرچه بارسا 50 درصد رقم انتقال کوتینیو به باشگاهی دیگر را دریافت خواهد کرد. کوتینیو 31 ساله از اواسط فوریه گذشته فقط یک بار در فهرست ویلا بود و به میدان هم نرفت.

1665477

واقعیت این است که استون ویلا بازیکن برزیلی را نمی‌خواهد و بشیکتاش هم در تلاش است تا او را با قیمتی مقرون به صرفه جذب کند. طبق گزارش روزنامه ملیت ترکیه، باشگاه استانبولی پیشنهادی برای انتقال قرضی او داده  و تنها 40 درصد از دستمزد این وینگر را تقبل می‌کند. هر دو باشگاه در حال مذاکره هستند.

دیدگاه‌ها