کد خبر : 1948015 | 11 تیر 1402 ساعت 18:32 | 110.6K بازدید | 55 دیدگاه

سهرابیان: می‌خواهم بیشتر دیده شوم و به تیم ملی برسم

گفتم از استقلال می‌روم و قوی‌تر از قبل برمی‌گردم!

مدافع جدید استقلال می‌گوید که همیشه هدف استقلال کسب قهرمانی است و آنها امسال نیز برای این موضوع می‌جنگند.

گفتم از استقلال می‌روم و قوی‌تر از قبل برمی‌گردم!

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان به عنوان جدیدترین خرید تابستانی استقلال، عصر امروز قراردادش را با این تیم به امضا رساند. او پس از خروج از ساختمان باشگاه و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر. از اینکه بالاخره قراردادم نهایی شد، خیلی خوشحالم. در این 2 هفته، آقایان نکونام و کریمی خیلی پیگیر بودند و زحمت کشیدند تا این قرارداد نهایی شود. خوشحالم که برگشتم. امیدوارم که سال خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران بزرگ استقلال را شاد کنیم.

ویدئو: 304620

او در پاسخ به این سؤال که سال‌های پس از جدایی‌اش چگونه گذشته است، پاسخ داد: من چهار سالی را از استقلال دور بودم و در این مدت تجربیات خیلی خوبی کسب کردم و قوی‌تر از قبل برگشتم.

سهرابیان در مورد اینکه هدف اصلی‌اش از بازگشت به استقلال چه چیزی است، اظهار داشت: همیشه هدف اصلی استقلال کسب عنوان قهرمانی است. ما برای این عنوان می‌جنگیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

این بازیکن درخصوص اینکه می‌تواند انتظارات را برآورده کند و به تیم ملی برسد، گفت: سالی که جدا شدم، یکی از روزهای سخت زندگی‌ام بود. گفتم می‌روم و تجربیات خوبی کسب می‌کنم و قوی‌تر از قبل برمی‌گردم. قطعا امسال نیز همین‌طور خواهد بود و می‌خواهم خودم را قدرتمندتر ثابت کنم.

مدافع جدید آبی‌ها درخصوص اینکه ظاهرا باید با حسین مرادمند در قلب خط دفاعی بازی کند و در این خصوص نکونام صحبت کرده است یا نه، گفت: این دیگر به نظر سرمربی بستگی دارد که چه کسی بازی کند. ما تمام تلاشمان را در تمرین می‌کنیم تا بتوانیم جایگاهمان را حفظ کنیم.

1893544

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است با حضور در استقلال، در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد، توضیح داد: یکی از اهداف اصلی من همین بود که به استقلال بیایم، بیشتر دیده شوم و در لیست نهایی تیم ملی باشد.

سهرابیان در پایان مورد اینکه هواداران از خط دفاعی تیم انتظار زیادی دارند و آیا می‌تواند این فشار را تحمل کند یا خیر، پاسخ داد: قطعا همین‌طور است. ما تلاش می‌کنیم خط دفاعی مستحکمی بسازیم. می‌دانید که آقای نکونام سرمربی خیلی بزرگ و کاربلدی است. به نظر من می‌توانیم عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها