کد خبر : 1948084 | 12 تیر 1402 ساعت 08:24 | 71K بازدید | 11 دیدگاه

تلخ اما واقعی: برای خداحافظی اسطوره آماده شوید!

جان لوئیجی بوفون، دروازه بان افسانه ای فوتبال ایتالیا، در آستانه خداحافظی از فوتبال قرار دارد.

تلخ اما واقعی: برای خداحافظی اسطوره آماده شوید!

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون در آستانه آویختن کفش هایش قرار دارد. آن گونه که رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند یکی از بزرگترین دروازه بانان تاریخ فوتبال دنیا به بازنشستگی نزدیک تر از ثبت یک قرارداد جدید نزدیک است.

به گزارش توتو مراکاتو، هواداران فوتبال تنها چند هفته بعد از خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ با احتمال خداحافظی یکی دیگر از ستاره‌های بزرگ سری A روبرو هستند. البته هضم اینکه دیگر بوفون را به عنوان بازیکن در فوتبال نخواهیم دید شاید سخت تر از خداحافظی بسیاری از ستاره‌ها باشد.

1893647

با این وجود چرخه فوتبال بی وقفه در جریان است و به هیچکس هم رحم نمی‌کند. بوفون فصل گذشته در 45 سالگی با انگیزه ای باورنکردنی برای پارما به میدان رفت؛ درست مثل روزهای اول حضورش در این تیم (1995) که می‌خواست خود و تواناهایی هاش را هر چه زودتر به فوتبال ایتالیا و دنیا ثابت کند.

28 سال بعد از آن روز بوفون در آستانه اتخاذ یکی از مهمترین تصمیمات زندگی اش قرار دارد. البته برخی رسانه‌ها از پیشنهادات سرسام آور عربستانی‌ها به این بازیکن خبر می دهند که هنوز تایید نشده است.

بوفون در سال 2001 راهی یوونتوس شد و بهترین روزهای خود را در این تیم سپری کرد. او به مدت 20 سال (جز فصل 19-2018 که راهی پاری‌سن‌ژرمن شد) بی وقفه برای بیانکونری بازی کرد و یکی از ماندگارترین چهره‌های تاریخ این باشگاه به حساب می آید.

1893648

دیدگاه‌ها