کد خبر : 1948207 | 12 تیر 1402 ساعت 16:33 | 45.5K بازدید | 8 دیدگاه

اقدام عجیب ستاره لیورپول در اینستاگرام (عکس)

هواداران لیورپول نگران جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شده‌اند، چرا که هافبک اسپانیایی لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرام خود برداشته است.

اقدام عجیب ستاره لیورپول در اینستاگرام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو به دنبال انتقالش از بایرن مونیخ، حدود سه سال است که بازیکن لیورپول شده است و این گمانه‌زنی وجود داشت که تابستان آینده و با پایان قراردادش از آنفیلد خواهد رفت.

اما گروهی از هواداران لیورپول نگران هستند که کار جدایی او به تابستان بعدی کشیده نشود و در همین فصل نقل و انتقالات کنونی از تیم جدا شود. تیاگو عکس لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرامش برداشته و همین موجی از واکنش را در بین طرفداران به وجود آورده است.

1893859

یکی نوشت: «یک جورهایی غمگین شدم»، دیگری اشاره کرد: «نمی‌توانم این درد را تحمل کنم» و نفر سوم نوشت: «لعنتی، دلم شکست». یک هوادار هم خیلی مستقیم تاکید کرد: «لطفا نرو.»

تیاگو در دوره حضورش در لیورپول 97 بازی برای این تیم انجام داد. با این حال، مصدومیت حضور او را محدود کرده. برای نمونه، او فصل قبل تنها در 18 بازی لیگ برتر به زمین رفت.

یورگن کلوپ دست به بازسازی خط میانی تیمش زده و ممکن است به همین دلیل به تیاگو اجازه جدایی داده باشد. قرمزها فعلا الکسیس مک‌آلیستر و دومینیک سوبوسلای را از برایتون و لایپزیش خریده‌اند و اگر تیاگو در آنفیلد بماند، احتمالا فرصت چندانی برای بازی به دست نخواهد آورد.

دیدگاه‌ها