کد خبر : 1948442 | 13 تیر 1402 ساعت 16:43 | 59K بازدید | 2 دیدگاه

ژرژ ژسوس و تمایل به جذب برناردو سیلوا

سرمربی الهلال: ستاره تیم گواردیولا را می‌خواهیم!

ژرژ ژسوس سرمربی جدید الهلال نسبت به جذب احتمالی برناردو سیلوا واکنش نشان داد.

سرمربی الهلال: ستاره تیم گواردیولا را می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال اردوی پیش فصل خود را در وین برگزار کرده است و ژرژ ژسوس سرمربی جدید این تیم راهی اتریش شد تا به جمع شاگردانش ملحق شود.

ژسوس در مصاحبه‌ای که با روزنامه رکورد پرتغال داشت، به صحبت درباره برناردو سیلوا پرداخت. جایی که این دو در بنفیکا با یکدیگر همکاری داشتند اما به دلیل برخی اختلافات، منجر به جدایی ستاره پرتغالی شد.

سرمربی الهلال در گفتگو با روزنامه رکورد گفت: من یازده بازیکن از تیم فعلی را می‌شناسم و منتظر سه بازیکن خارجی خواهم بود که قرار است به زودی قرارداد خود را با آنها امضا کنیم. رئیس باشگاه به من قول داده که 3 بازیکن فوق‌العاده جذب می‌کنیم.

ژسوس درباره احتمال جذب برناردو سیلوا نیز گفت: البته که دوست دارم بتوانم روی او حساب کنم، او یکی از بازیکنان بزرگ جهان است. می‌دانم چرا این سوال را از من پرسیدند، تفکرات بین مربی و بازیکن متفاوت است. مشکلی نیست، من دوست دارم او به الهلال بیاید.

ژسوس ادامه داد: او خیلی جوان است، 28 سال دارد، هفته قبل ازدواج کرد، او در شرف آغاز یک زندگی جدید است. من دوست دارم او به الهلال بیاید، اما نمی‌دانم که آیا او خواهد آمد یا خیر.

برناردو سیلوا، بازیکن فعلی منچسترسیتی اعتراف کرد که بنفیکا را به دلیل "اختلافات" با ژرژ ژسوس ترک کرد. جایی که در برخی از تمرینات، این هافبک خلاق را در پست مدافع چپ بازی داده بود.

ژسوس در این خصوص گفت: سیلوا با بازی در دفاع چپ سازگار نشد، اما پپ (گواردیولا) او را در دفاع چپ نیز بازی داد، شما می‌توانید همین سوال را از او بپرسید.

دیدگاه‌ها