کد خبر : 1948698 | 14 تیر 1402 ساعت 17:01 | 55.2K بازدید | 3 دیدگاه

میثاقیان: نوشهر برج میلاد ندارد ...

قبل از مرگ از مربیگری خداحافظی نمی‌کنم!

سی و دومین فصل مربیگری اکبر میثاقیان در تیم شهرداری نوشهر سپری خواهد شد، تیمی که فصل آینده یکی از 28 تیم حاضر در لیگ 2 خواهد بود.

قبل از مرگ از مربیگری خداحافظی نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تجربه‌ی صعود به همراه داماش به لیگ یک و در ادامه لیگ برتر برای اکبر میثاقیان کامل نشد، چرا که او در هفته‌های پایانی جای خود را به فرشاد پیوس داد. با این حال تیمی که او ساخته بود در نهایت لیگ یکی شد.

تکرار این استراتژی این بار در نوشهر. شهری که برای اکبر میثاقیان یادآور خاطرات خوشی است. اکبر میثاقیان بعد از مشهد به نوشهر رفت و تیم شموشک را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و ستاره‌های زیادی را به فوتبال باشگاهی معرفی کرد. همین بهانه‌ای شد برای یک مصاحبه‌ی تازه با اکبر آقا...

*اکبر آقا ظاهرا قصد خداحافظی با دنیای مربیگری را ندارید! 
چرا باید خداحافظی کنم. سن نه تنها در فوتبال بلکه در زندگی یک عدد است. تا وقتی انگیزه دارم و می‌توانم مفید باشم دوست دارم مربیگری کنم. من اگر در فوتبال نباشم، مریض می‌شوم. با شناختی که از خودم سراغ دارم تا قبل از مرگ از مربیگری خداحافظی نمی‌کنم.

*چه شد که شهرداری نوشهر را انتخاب کردی؟ 
با یکی دو تیم دیگر هم مذاکره کردم. چند تیم هم از دیگر لیگ‌ها با من تماس داشتند. اما اولویت من تلاش برای موفقیت بود که این خواست را در مدیران تیم شهرداری نوشهر دیدم. ضمن اینکه شهر نوشهر را دوست دارم. سال‌های سال در فوتبال این شهر کار کردم و با شموشک لیگ برتری شدم. خدا مهندس درویش مالک باشگاه شموشک را رحمت کند. او که رفت انگار فوتبال هم از نوشهر رفت. نه به سبب حضور خودم در تیم شهرداری نوشهر باید از محمد صالح خویی مدیر عامل باشگاه شهرداری نوشهر و همه اعضای شورای شهر نوشهر تشکر کنم که چند سالی است به فوتبال شهر بهاء داده‌اند. تاثیرات روحی و روانی این کار به طور حتم بیشتر از ده‌ها پروژه عمرانی است. اکنون همانند دوران حیات شموشک جوانان این شهر و شهرهای مجاور با اشتیاق فوتبال بازی می‌کنند، چون می‌دانند که سکوی پرتابی به نام شهرداری نوشهر است. خیلی دوست دارم دوباره موجب خوشحالی مردم شهر نوشهر شوم. اول صعود به لیگ یک و در ادامه به لیگ برتر.

*اگر نشد ...
نوشهر برج میلاد ندارد که خودم را از آن بالا به پایین پرتاب کنم. در راه آهن آن حرف را زدم که به بازیکنان تیم باور بدم و انگیزه‌شان را بیشتر کنم. الان هم شک ندارم استعدادهای خوبی در این منطقه هستند. البته اگر لازم باشد از بیرون هم بازیکن می‌آوریم چون فوتبال مرز ندارد. امیدوارم همه مدیران شهر در کنار مدیران شهرداری نوشهر از تیم حمایت کنند. صعود شهرداری نوشهر به لیگ یک و در ادامه لیگ برتر همه‌ی مردم شهر را خوشحال می‌کند و چه کاری بهتر از این. شما دیدید که نساجی قهرمان جام حذفی شد، مردم استان به خصوص مردم شهر قائمشهر چقدر خوشحال شدند.

دیدگاه‌ها