کد خبر : 1948712 | 14 تیر 1402 ساعت 18:35 | 41.5K بازدید | 15 دیدگاه

مبلغش بالا است، توانش را نداریم

ناامیدی مدیریت استقلال از حفظ مهدی قایدی

مسئولان باشگاه استقلال از حفظ مهدی قایدی تا حد زیادی ناامید شده‌اند؛ آنها توان پرداخت مبلغ رضایت‌نامه و دستمزد این بازیکن را ندارند.

ناامیدی مدیریت استقلال از حفظ مهدی قایدی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی یکی از ستاره‌های استقلال است که طی هفته‌های گذشته مطالب زیادی درباره او در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح شده است. قایدی قرارداد قرضی‌اش با استقلال تمام شده و بازیکن شباب الاهلی امارات محسوب می‌شود.

از این رو باشگاه اماراتی مبلغ یک میلیون و 200 هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه قطعی مطالبه کرده که پرداخت این مبلغ در توان استقلالی‌ها نیست. جدا از این پول هر تیمی قایدی را بگیرد، باید مبلغ بالای دیگری را به عنوان دستمزد به او پرداخت کند.

در چنین شرایطی مسئولان استقلال تقریبا از جذب قایدی ناامید شده‌اند. استقلالی‌ها تا دو سه روز پیش مذاکرات با قایدی و مدیربرنامه‌هایش را پیش بردند. در آخرین صحبت‌ها مدیران استقلال مبلغی را به آنها اعلام کردند که شامل دستمزد و رضایتنامه می‌شد و باید قایدی نظر خودش را اعلام می‌کرد. جالب اینکه تاکنون اعلامی از سوی قایدی به استقلالی‌ها نشده است.

علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال نیز درباره آخرین وضعیت قایدی گفت: «مبلغ قرارداد و رضایتنامه قایدی خیلی بالا است؛ ما پیشنهاد خود را به مدیربرنامه‌های قایدی و خود او ارائه کردیم. البته این را هم بگویم که به شایعات و حواشی فضای مجازی توجهی نداریم اما آن مبلغی که می‌گویند در توان ما نیست که پرداخت کنیم.»

با این تفاسیر به نظر می‌رسد مدیریت استقلال هم از حفظ مهدی قایدی ناامید شده و احتمالا به زودی شاهد پیوستن قایدی به تیمی دیگر باشیم.

دیدگاه‌ها