کد خبر : 1948811 | 15 تیر 1402 ساعت 09:55 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: قمار روی امباپه

وضعیت کیلیان امباپه امروز میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ اسپانیا دیده می‌شود.

روزنامه‌های اسپانیا: قمار روی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوئیز انریکه با قراردادی 2 ساله به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی شد.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، درمورد وضعیت کیلیان امباپه در حاشیه این آغاز به همکاری صحبت کرد.

او تایید کرد که "ما نمی‌خواهیم او در سال 2024 مجانی برود. موضع ما روشن است. اگر کیلیان می‌خواهد بماند، ما می‌خواهیم او بماند. اما او باید یک قرارداد جدید امضا کند. ما نمی‌خواهیم بهترین بازیکن جهان را مجانی از دست بدهیم، غیرممکن است‌."

عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا را مشاهده می‌کنید:

1894854

روزنامه مارکا تیتر یک امروزش را به مصریان امباپه اختصاص داده است:"قمار روی امباپه." این تیتر به اظهارات جدید ناصر الخلیفی اختصاص یافته است.

1894853

"یک نسل جادویی" روی جلد روزنامه آ.س به این موضوع اشاره دارد که بازیکنان زیر 21 ساله‌های اسپانیا با برتری مقابل اوکراین به فینال مسابقات یورو راه پیدا کردند.

1894851

موندودیپورتیوو تصویری از اینیگو مارتینز روی صفحه اول منتشر کرده و تیتر زده:"اینیگو، خرید دوم."

1894852

عنوان "دومین خرید" همراه با تصویر اینیگو مارتینز امروز روی جلد اسپورت دیده می‌شود. بارسا با قراردادی دو ساله حضور این بازیکن را رسمی کرد. پس از ورود ایلکای گوندوگان، مدافع میانی باشگاه اتلتیک بیلبائو به دومین خرید آبی اناری پوشان تبدیل شد.

تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا، اوکراین را شکست داد و این تیم روز شنبه به مصاف انگلیس خواهد رفت. علاوه بر این، عنوان "لوئیز انریکه به مراسم رسمی خود با پاری سن ژرمن می رسد. سرمربی اسپانیایی در کنار الخلیفی ظاهر شده و باید به "پرونده امباپه" رسیدگی کند. او در مورد مهاجم فرانسوی گفت: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد." هم در پایین صفحه اول دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها