کد خبر : 1948943 | 15 تیر 1402 ساعت 18:58 | 63.9K بازدید | 18 دیدگاه

برنده توپ طلا، دستیار آنچلوتی در برزیل

قرار است جمع دوستان در تیم ملی برزیل کامل شود و کاکا، ستاره سابق رئال و میلان، به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در تیم ملی مشغول به کار شود.

برنده توپ طلا، دستیار آنچلوتی در برزیل

به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون فوتبال برزیل چهارشنبه اعلام کرد که کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در پایان فصل پیش رو به تیم ملی برزیل ملحق خواهد شد و در کوپا‌ آمه‌ریکا هدایت زردپوشان را برعهده خواهد گرفت.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، گزارش کرد که کاکا، ستاره سابق برزیل و برنده توپ طلا احتمالا به عنوان یکی از دستیاران آنچلوتی مشغول به کار خواهد شد.

1895099

ادنالدو رودریگز، رییس فدراسیون فوتبال برزیل در جریان مذاکراتش با آنچلوتی از کاکا و کافو نام برده و به نظر می‌رسد هر دوی آنها به عنوان دستیاران آنچلوتی و کسانی که از فوتبال برزیل شناخت کافی دارند، به کادر فنی خواهند پیوست.

نکته جالب ماجرا اینجاست که کاکا در میلان زیر نظر آنچلوتی در 270 مسابقه به میدان رفت و 95 گل زد و این دو در کنار هم یک اسکودتو و یک لیگ قهرمانان را فتح کردند؛ ضمن اینکه مدت کوتاهی هم در رئال با هم بودند. بنابراین برای کاکا دستیاری آنچلوتی مثل جمع شدن رفقا در کنار هم است.

آنچلوتی تا ژوئن 2024 با رئال قرارداد دارد و بعد از پایان آن به تیم ملی برزیل می‌رود و در این مدت، فرناندو دینیز به عنوان مربی موقت تیم ملی برزیل مشغول به کار خواهد بود.

دیدگاه‌ها