کد خبر : 1948961 | 15 تیر 1402 ساعت 21:30 | 55.4K بازدید | 31 دیدگاه

تیم جدید برای امباپه در لیگ دسته دوی کامرون!

در حالی که احتمال داده می‌شود که کیلیان امباپه به زودی راهی رئال مادرید شود او حالا یک خواهان جدید دارد: تیمی در لیگ دسته دوی کشور زادگاه پدرش، کامرون.

تیم جدید برای امباپه در لیگ دسته دوی کامرون!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه به زودی برای دور شدن از هیاهوی نقل و انتقالات تابستانی اروپا و موجی از شایعات که درباره باشگاه آینده او شکل گرفته راهی کشوری می‌شود که زادگاه پدر او است.

امباپه پیش از این برای شرکت در برنامه‌های نمایشی با هدف توسعه فوتبال به مراکش و آمریکا سفر کرده و حالا قصد دارد در ایستگاه بعدی این سفرها به قاره آفریقا برود. باشگاه واندِتودی که در لیگ دسته دوی کامرون حضور دارد از امباپه قول گرفته که در جریان این سفر با پیراهنش در یک بازی دوستانه شرکت کند.

1892064

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن دیروز متوجه شد که باشگاه فرانسوی از دست او عصبانی است. ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، دیروز با یک اولتیماتوم به رسانه‌ها گفت که امباپه تنها دو هفته وقت دارد و یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین امسال تابستان راهی باشگاهی دیگر شود. این در حالی است که امباپه چندی پیش به باشگاه اطلاع داد تا تابستان دیگر می‌ماند اما قراردادش را تمدید نخواهد کرد. پی‌اس‌جی نمی‌خواهد ستاره بزرگش را رایگان از دست بدهد.

امباپه پیش از بازگشت به اروپا و دنبال کردن پرونده نقل و انتقالاتی‌اش با پیراهن تیم کامرونی واندِتودی به میدان خواهد رفت. این باشگاه در مالکیت یانیک نوا است که تنیسوری فرانسوی ولی اصالتا کامرونی است. امباپه با اینکه در فرانسه به دنیا آمده ولی پدر او زاده کامرون بوده و به فرانسه مهاجرت کرده است.

دیدگاه‌ها