کد خبر : 1949025 | 16 تیر 1402 ساعت 11:50 | 27.7K بازدید | 11 دیدگاه

ویدیوی عجیب ستاره دورتموند: دیگر کاپیتان نیستم!

مارکو رویس، ستاره باتجربه دورتموند، با انتشار ویدیویی اعلام کرد که از کاپیتانی این تیم کناره‌گیری کرده است.

ویدیوی عجیب ستاره دورتموند: دیگر کاپیتان نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، رویس از ابتدای فصل 19-2018 تا به حال بازوبند کاپیتانی دورتموند را به بازو بسته بود و هدایت این تیم در داخل زمین را برعهده داشت.

فصل 23-2022 در واقع یازدهمین فصل حضور این بازیکن در دورتموند بود، بازیکنی که بسیاری از هواداران این تیم او را به خاطر وفاداری و عشقی که به تیم محبوب‌شان دارد مورد تحسین قرار می‌دهند. 

اما حالا او تصمیم عجیبی گرفته و اعلام کرده است که دیگر قصد دارد این بازوبند را از فصل جدید بر بازو ببندد و این موضوع را به مدیران دورتموند و سرمربی این تیم هم اعلام کرده است. 

1895254

رویس در حالی که با ظاهری عجیب و متفاوت با همیشه در این ویدیو که در صفحه رسمی توییتر دورتموند منتشر شده حضور پیدا کرده گفت: «سلام، هواداران عزیز دورتموند. برایم بسیار مهم بود که موضوعی را شخصا به شما بگویم. من زمان زیادی را در طول تعطیلاتم فکر کردم و تصمیم گرفتم که بازوبند کاپیتانی را واگذار کنم. 

من روز گذشته این موضوع را به ادین ترزیچ و سباستین کل اطلاع دادم. به من اجازه داده شد که به مدت پنج سال این بازوبند را با افتخار و غرور ببندم. از شما به خاطر حمایت‌تان در طول این سال‌ها ممنونم و امیدوارم که ادین و سباستین جانشین خوبی برای من پیدا کنند. اطمینان دارم که آنها موفق خواهند شد.»

دیدگاه‌ها