کد خبر : 1949058 | 16 تیر 1402 ساعت 15:04 | 74.2K بازدید | 23 دیدگاه

خداحافظی بازیکن مورد علاقه محرم با سپاهانی‌ها

مسعود ریگی یک روز پس از پیوستن به پرسپولیس با انتشار پستی اینستاگرامی از سپاهانی‌ها خداحافظی کرد.

خداحافظی بازیکن مورد علاقه محرم با سپاهانی‌ها

 به گزارش "ورزش‌ سه"، در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم بود که محرم نویدکیا برای تقویت خط میانی تیمش در سال دوم مربیگری دست روی هافبک استقلال گذاشت و توانست ریگی را به اصفهان ببرد.

ریگی البته مانند سایر بازیکنان سپاهان در لیگ بیست و یکم عملکرد خیلی خوبی نداشت و این استقلال بود که توانست از ضعف سپاهان و پرسپولیس برای کسب قهرمانی بیشترین بهره را ببرد. 

با حضور مورایس هم ریگی یکی از نفرات مورد توجه این مربی در مرکز میدان بود، اما در هفته‌های پایانی فصل اعتماد مورایس به هافبک بازیساز تیمش کم شد و او جای خود را در ترکیب اصلی به جلال علی‌محمدی داد، تا چند هفته پیش از پایان مسابقات هم مشخص باشد که این بازیکن به احتمال زیاد یکی از خروجی‌های سپاهان خواهد بود.

این هافبک که حالا پس از استقلال و سپاهان تجربه بازی در پرسپولیس را هم به دست خواهد آورد، یک روز پس از رسمی شدن حضورش در اردوی سرخ‌های پایتخت با انتشار پستی از سپاهانی‌ها خداحافظی کرده است: «"سلام خدمت هواداران باشگاه بزرگ سپاهان و مردم اصفهان عزیز. جا دارد تشکر کنم بابت لطفی که در این ۲ سال حضورم در این تیم به بنده داشتید. همچنین تشکر ویژه‌ای از کادر مدیریت، فنی و بازیکنان دارم که در این دو سال جز خوبی چیزی از شما ندیدم. در پناه حق باشید. خدا نگهدار."»

1895307

دیدگاه‌ها