کد خبر : 1949082 | 16 تیر 1402 ساعت 16:36 | 33.6K بازدید | 5 دیدگاه

پس از قهرمانی تاریخی: همکاری مربی ایرانی با رم

علی عابدی قرار است در فصل جدید لیگ زنان ایتالیا، با رم همکاری جدیدی داشته باشد.

پس از قهرمانی تاریخی: همکاری مربی ایرانی با رم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بزرگسالان زنان رم، در فصل گذشته رقابت‌های سری آ ایتالیا، توانست برای نخستین بار در تاریخ خود، عنوان قهرمانی را کسب کند. این اتفاق به طرز جالبی برای تیم زیر 17 ساله‌های زنان رم نیز تکرار شد و آنها برای اولین بار، بر بام فوتبال ایتالیا ایستادند.

در کسب این دو قهرمانی تاریخی برای جالوروسی، یک ایرانی نقش مهمی داشت. علی عابدی که چند سالی است در فوتبال و فوتسال ایتالیا مربیگری می‌کند، به عنوان دستیار تکنیک و تاکتیک و همچنین آنالیزور با بزرگسالان رم همکاری می‌کرد و در این قهرمانی نقش بسزایی داشت.

نکته جالب اینکه عابدی همزمان هدایت تیم زیر 17 ساله‌های رم را برعهده داشت. به این صورت که او صبح‌ها در تمرینات بزرگسالان جالوروسی به عنوان آنالیزور و دستیار تاکتیکی مشغول فعالیت بود و بعد از ظهرها نیز به عنوان سرمربی تیم زیر 17 ساله‌های رم فعالیت می‌کرد.

این موفقیت‌ها سبب شد تا مدیران رم برای یک همکاری جدید با عابدی به توافق برسند. او از این پس به عنوان دستیار و مربی تیم امید زنان رم مشغول فعالیت خواهد بود تا به عنوان یکی از اعضای اصلی کادرفنی، در خدمت جالوروسی‌ها باشد.

همچون فصل قبل، عابدی کارش را به عنوان آنالیزور تیم بزرگسالان زنان رم نیز ادامه می‌دهد تا یک فصل پرکار دیگر در انتظار تنها مربی ایرانی شاغل در فوتبال ایتالیا باشد.

لازم به ذکر است که عابدی برای همکاری با تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران نیز به عنوان مربی، 2 پیشنهاد دریافت کرده ولی وی ترجیح داد به حضور در فوتبال ایتالیا ادامه دهد.

1895346

دیدگاه‌ها