کد خبر : 1949105 | 16 تیر 1402 ساعت 19:23 | 95.5K بازدید | 17 دیدگاه

پی‌اس‌جی مچ امباپه را گرفت: توافق مخفیانه با رئال!

پاری سن ژرمن معتقد است کیلیان امباپه از قبل برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان 2024 موافقت کرده است.

پی‌اس‌جی مچ امباپه را گرفت: توافق مخفیانه با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، اسکای اسپورت گزارش داد پاری سن ژرمن معتقد است کیلیان امباپه از قبل با پیوستن به رئال مادرید به صورت رایگان در تابستان آینده موافقت کرده است.

روز دوشنبه نامه‌ای از سوی پاری سن ژرمن ارسال شد که در آن مشخص شد امباپه در تابستان امسال فروخته می‌شود، مگر اینکه با تمدید قراردادش تا پایان این ماه موافقت کند.

اگر او تمدید نکند، پاری سن ژرمن او را در اسرع وقت به بالاترین پیشنهاد می‌فروشد و آنها اهمیتی نمی‌دهند که او کجا می‌رود. هیچ احساسی در این بین وجود نخواهد داشت و هرگونه انتقال بالقوه به سرعت انجام می‌شود.

در گذشته تصور می‌شد پاری سن ژرمن ترجیح می‌دهد با رئال مادرید معامله نکند، اما اگر امباپه قراردادش را تمدید نکند، این بازیکن را به هر باشگاهی که توانایی خرید او را داشته باشد، می‌فروشد.

1895392

قیمت درخواستی احتمالاً حدود 175 میلیون یورو است. در نامه روز دوشنبه، پاری سن ژرمن به امباپه گفت که تصمیم او برای تمدید نکردن قراردادش، آسیب زیادی به باشگاه وارد کرده است.

آن‌ها، طبق گزارش اسکای اسپورت، در این نامه از او درخواست کرده‌اند "برای کمک به باشگاهی که به او و خانواده شما کمک کرده" قراردادش را تمدید کند.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، روز چهارشنبه پس از معرفی لوئیز انریکه به عنوان سرمربی جدید باشگاه، گفت: "موضع من کاملاً واضح است. نمی‌خواهم هر بار آن را تکرار کنم: اگر کیلیان می‌خواهد بماند، از او می‌خواهیم بماند، اما او باید قرارداد جدیدی امضا کند. ما نمی‌خواهیم بهترین بازیکن جهان را مجانی از دست بدهیم. نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. این یک باشگاه فرانسوی است."

دیدگاه‌ها