کد خبر : 1949134 | 16 تیر 1402 ساعت 23:00 | 42.4K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: دائمی شدن قرارداد مدافع جنگنده اینتر

باشگاه اینتر رسما اعلام کرد فرانچسکو آچربی، مدافع ایتالیایی لاتزیو، را به صورت دائمی به خدمت گرفته است.

رسمی: دائمی شدن قرارداد مدافع جنگنده اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد فرانچسکو آچربی، مدافع لاتزیو را که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد با فعال کردن بند خرید دائمی در قرارداد او به خدمت گرفته است.

آچربی 34ساله فصل گذشته به صورت قرضی از لاتزیو به اینتر پیوست و با پیراهن نراتزوری به میدان رفت. او با اینتر به فینال لیگ قهرمانان رسید اما با شکست مقابل منچسترسیتی دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند.

تابستان گذشته که اینتر با لاتزیو به توافق رسید تا آچربی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد در قرارداد قرضی او بندی گنجانده شد که نراتزوری در صورت رضایت از عملکرد این مدافع می‌تواند او را در پایان فصل با پرداخت 4 میلیون یورو به خدمت بگیرد. اینتر این بند را فعال کرد و آچربی حالا رسما بازیکن نراتزوری است.

1895461

آچربی که ملی‌پوش ایتالیایی است فصل گذشته با پیراهن اینتر 49 بازی انجام داد که از این تعداد در 40 مسابقه از آغاز وارد زمین شد.

با اینکه آچربی بازیکنی 35ساله است ولی عملکرد درخشان او در خط دفاعی نراتزوری مدیران اینتر را به این نتیجه رساند که با وجود سن بالا او می‌تواند فصل آینده به کار تیم‌شان بیاید. به خصوص حالا که اینتر شاهد از دست رفتن یکی از مدافعان مهمش، میلان اشکرینیار و انتقال او به پاری سن ژرمن بوده حضور آچربی اهمیتی دو چندان پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها