کد خبر : 1949254 | 17 تیر 1402 ساعت 13:55 | 27.4K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره سابق بارسا: هواداران رئال لوس هستند!

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که هواداران رئال مادرید بیش از حد حساس هستند و به هر اظهارنظری اعتراض می‌کنند.

ستاره سابق بارسا: هواداران رئال لوس هستند!

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو فرصت چندانی برای بازی در بارسلونا پیدا نکرد و به دلیل مشکل قلبی پس از پیوستن از منچسترسیتی به این تیم مجبور به ترک این باشگاه شد.

با این حال، علاقه او به بارسلونا بر کسی پوشیده نیست و همین موضوع باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان و خصوصا هواداران رئال مادرید نسبت به اظهارات او درباره این تیم واکنش‌های تندی نشان دهند و موجی از اعتراض و انتقاد از او به راه بیفتد.

این اتفاق با واکنش این ملی‌پوش سابق آرژانتین همراه شده و او مدعی شده که هواداران رئال مادرید حساسیت بیش از اندازه روی اظهارات او دارند، در حالی که او از این تیم متنفر نیست. 

1889881

آگوئرو در گفت‌وگوی زنده با دنبال کنندگانش در این باره اظهار داشت: «هواداران رئال مادرید به صورت کلی بیش از حد حساس هستند. آنها صرفا به خاطر اینکه من گفتم آنها 12 یا 14 لیگ قهرمانان دارند شروع به بحث و دعوا با من می‌کنند.

اما آنها باید بدانند که من هیچ خصومتی با رئال مادرید ندارم. صرفا دوست دارم همیشه با همه چیز شوخی کنم اما احترام بسیاری برای رئال مادرید قائل هستم. می‌دانم که هواداران این تیم فکر می‌کنند از رئال متنفرم اما اینطور نیست.»

دیدگاه‌ها