کد خبر : 1949285 | 17 تیر 1402 ساعت 15:56 | 60.7K بازدید | 16 دیدگاه

آنچلوتی به پرز اطلاع داد: تاکتیک رئال عوض شد!

کارلو آنچلوتی برنامه جدیدی ریخته تا بتواند از جود بلینگام در ترکیب اصلی رئال مادرید استفاده کند.

آنچلوتی به پرز اطلاع داد: تاکتیک رئال عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، مربی رئال مادرید این فصل تعداد زیادی هافبک بزرگ و گران‌قیمت در ترکیب تیمش دارد. شاید شاخص‌ترین آنها جود بلینگام باشد که همین تابستان در ازای مبلغی هنگفت از دورتموند به مادرید پیوست.

حالا آنچلوتی برای استفاده از هافبک‌هایش به ویژه بلینگام، یک برنامه جدید ریخته است. ظاهرا مربی رئال با فلورنتینو پرز، رییس و خوزه آنخل سانچس، مدیر باشگاه ملاقات کرده و به آنها اطلاع داده که سیستم بازی رئال را از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر خواهد داد.

1895696

بنابراین ممکن است شوامنی با بلینگام در میانه میدان باشند و فدریکو والورده و ادواردو کاماوینگا در کناره‌ها بازی کنند. همچنین احتمال دارد در حالت لوزی، شوامنی به عنوان هافبک دفاعی عقب‌تر بازی کند، کاماوینگا و والورده جلوتر بایستند و بلینگام پشت سر دو مهاجم تیم باشد. به احتمال فراوان، رودریگو در کنار وینیسیوس جونیور هم زوج خط حمله تیم خواهند بود.

البته اینها در شرایطی است که امباپه به تیم ملحق نشود. در صورتی که کاپیتان فرانسه این تابستان پیراهن رئال مادرید را به تن کند، آن وقت ممکن است قضیه فرق کند و شاید آنچلوتی 2-4-4 را کنار بگذارد.

رئال مادرید قرار است اردوی پیش فصل خود را در آمریکا برگزار کند و در آنجا با تیم‌هایی مثل میلان، منچستریونایتد، بارسلونا و یوونتوس روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها