کد خبر : 1949420 | 18 تیر 1402 ساعت 08:35 | 16K بازدید | 3 دیدگاه

شریفات علیه شایعه جدایی(عکس)

وینگر با تجربه آلومینیوم پس از سه روز غیبت دوباره در جمع شاگردان مجتبی حسینی حضور یافت.

شریفات علیه شایعه جدایی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات که طی سه فصل گذشته لیگ برتر یکی از مهره‌های اصلی آلومینیوم بوده و توانسته نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد، بازهم با نظر سید مجتبی حسینی در ایرالکو ماندنی شد و قراردادش را تمدید کرد و از شروع تمرینات حاضر بود ولی غیبت در سه جلسه متوالی شایعات زیادی درباره قطع همکاری او با اراکی‌ها به وجود آورد.

بازیکن پیشین استقلال که یکی از اولین تمدیدی‌ها آلومینیوم برای فصل جدید بود، با اجازه از مجتبی حسینی بخاطر رسیدگی به امور خانوادگی در سه جلسه تمرینی حضور نداشت ولی در نخستین جلسه تمرینی این هفته که دیروز برگزار شد، پا به پای دیگر بازیکنان مشغول تمرین شد تا به همه شایعات پیرامون جدایی خود از این تیم پایان بدهد.

1895910

شریفات که روزهای خوبی در آلومینیوم داشته، در فصل اخیر جسته و گریخته با نظر مهدی رحمتی استفاده می‌شد ولی حالا امیدوار است با تغییر سرمربی و حضور مجتبی حسینی، دوباره به ترکیب برگردد و بتواند برای ایرالکو نمایش خوبی داشته باشد.

آلومینیوم اراک تاکنون قرارداد پنج بازیکن را به طور رسمی تمدید کرده که اسماعیل شریفات یکی از آنهاست و از جمله بازیکنان با تجربه تیم مجتبی حسینی به شمار می‌رود؛ آن هم در شرایطی که این مربی جوانان زیادی در تیم خود می‌بینید.

1895909

دیدگاه‌ها