کد خبر : 1949482 | 18 تیر 1402 ساعت 12:26 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

معامله یوونتوس با یوفا: امسال محروم‌مان کنید!

باشگاه یوونتوس در مذاکره با یوفا پیشنهادی ارائه کرده که می‌تواند به نفعش باشد.

معامله یوونتوس با یوفا: امسال محروم‌مان کنید!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فرپلی مالی یوفا هفته آینده حکم خود را در مورد تخلفات باشگاه یوونتوس صادر خواهد کرد. بیانکونری محکوم به افزایش هزینه نقل و انتقالات و جعل سرمایه واقعی در فصل گذشته است. یوونتوسی‌ها که تخلفات خود را پذیرفته اند، تلاش می‌کنند تا محرومیت آن را در فصل آینده متحمل شوند.

یوونتوس سال گذشته بعد از توافق با با یوفا ، فقط حدود 3.5 میلیون یورو از 23 میلیون یورو جریمه خود بابت ترازنامه‌های مشکوک را پرداخت کرد اما تحقیقات جدید، تخلفات بیشتری را نشان می‌داد؛ اتفاقی که موجب می‌شود یووه حدود 20 میلیون یورو جریمه باقی مانده را هم پرداخت کرده و در معرض یک محرومیت اروپایی قرار بگیرد.

یوفا باید 15 جولای (23 تیر) حکم یووه را صادر کند، در غیر این صورت مجازت بیانکونری به سال بعد موکول خواهد. باشگاه ایتالیایی در فاصله کمتر از یک هفته به تاریخ یاد شده مذاکرات گسترده ای با یوفا آغاز کرده است.

1895995

این باشگاه تلاش می‌کند محرومیت اروپایی احتمالی را همین فصل تحمل کند. سران یوونتوس ترجیح می‌دهند با تسریع روند اعلام حکم، محرومیت اروپایی خود را در لیگ کنفرانس متحمل شوند تا در صورت صعود به چمپیونزلیگ فصل 25-2024 مشکلی از بابت حضور در این مسابقات نداشته باشند.

نگرانی بزرگ آن‌ها این است که یوفا به موقع حکم خود را صادر نکرده و همه چیز را به فصل بعد موکول کند. اما اگر مذاکرات یووه با یوفا به نتیجه برسد، این باشگاه در فصل 24-2023 از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم خواهد شد؛ اتفاقی که شاید قابل مقایسه با از دست دادن چمپیونزلیگ نباشد.

دیدگاه‌ها