کد خبر : 1949488 | 18 تیر 1402 ساعت 12:53 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش عبده با مراکش

بازیکن مازاد بارسا قهرمان ملی شد

عبدالصمد ازلزولی (عبده) که فصل قبل در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفت و قرضی به اوساسونا رفت، دیشب به عنوان کاپیتان مراکش جام قهرمانی رقابت های زیر 23 سال آفریقا را بالای سر برد.

بازیکن مازاد بارسا قهرمان ملی شد

به گزارش "ورزش سه"، عبده از محصولات آکادمی فوتبال بارسلوناست که در فصل 21-2020 توانست برای تیم اول بارسلونا بازی کند ولی فصل گذشته بارسلونا او را به اوساسونا قرض داد چرا که ژاوی روی او حساب نمی کرد. عبده به قدری در اوساسونا خوش درخشید که حالا ژاوی قصد دارد او را در تور آمریکا زیر نظر بگیرد و شاید متقاعد شود که برای فصل بعد او را حفظ کند.

1896003

در هر صورت عبده که می‌توانست برای تیم ملی اسپانیا بازی کند، مراکش را ترجیح داد و در جام جهانی برای مراکشی‌ها به میدان رفت. او در رقابت‌های زیر 23 ساله‌های آفریقا به عنوان کاپیتان مراکش نیز درخشان کار کرد و شب گذشته در برتری 2-1 برابر مصر در بازی نهایی نقش مهمی ایفا کرد. 

1677243

مصر ابتدا از مراکش پیش افتاد ولی در ادامه کار 1-1 مساوی شد. در وقت‌های اضافه نیز عبده پاس گل دوم تیمش را داد تا مراکش قهرمان رقابت‌های زیر 23 ساله‌های فوتبال آفریقا شده و سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست بیاورد.

 عبده با سه گل بهترین گلزن بازی‌ها شد و به لطف سه پاس گلش، بهترین بازیکن جام نیز معرفی شد. درخشش در این تورنمنت پیامی روشن از سوی عبده برای ژاوی نیز بود و او خوشبین است فصل بعد برای بارسا به میدان برود.

دیدگاه‌ها